Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تصادف دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایلام-مهران دو کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزراش خبرگزاری تسنیم از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: دقایقی قبل در گفت و گو با حوادث ایلام اظهار داشت:تصادف دو دستگاه پژو 405 نوک مدادی و نقره ای در محور ایلام-مهران محدوده 20کیلومتری مهران 2کشته و 5زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 درصد مرگ جوانان ایرانی به خاطر تصادف است/ 13 میلیون جوان در سن ازدواجتصادف راننده ردبول در آخرین دور تمرینی گرندپری چین + عکستصادف اتوبوس با 5 خودرو سواری در اتوبان تهران-ساوه +عکس

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در این حادثه 2 نفر سرنشین از هر دو خودرو فوت و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.

همتی زاده در پایان گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ سواری پژو 405 نوک مدادی را مقصر حادثه تشخیص داده است.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی سه شنبه شب در این شهرستان یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

محمد حسین اسماعیل زاده افزود: به‌دنبال اعلام گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در جاده گناباد به تربت حیدریه ۲ گروه عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید بر اثر شدت جراحت‌های وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و سه نفر مصدوم شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سه مصدوم حادثه بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

 

دیگر خبرها

  • سانحه تصادف در جاده گرمه به چمن‌بید دو کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پراید و پژو در محور فرعی گیفان چهار مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم حاصل دو تصادف جرحی در بزرگراه آزادگان و فتح
  • تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)
  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان