Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:06:01 GMT

برندهای محرز قاچاق در استان البرز جمع آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۳۶۹

برندهای محرز قاچاق در استان البرز جمع آوری می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از جمع‌آوری تمام کالاهای واحدهای دارای برند محرز قاچاق خارجی در استان البرز خبر داد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد طرح اجرای برخورد با برندهای فاقد مجوز در استان البرز، اظهار داشت: این طرح  به صورت اولیه در تهران اجرا شده و با تصمیمات گرفته شده مقرر شد  در 8 استان کشور از جمله استان البرز عملیاتی و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاقچیان سیگار در کرج به پرداخت جریمه 27 میلیارد تومانی محکوم شدند

وی افزود: بر اساس ابلاغیه‌های انجام شده افرادی که فروشنده و یا وارد کننده پوشاک برندهای خارجی هستند از شهریور 95 ملزم به دریافت گواهی فعالیت نمایندگی شرکتهای خارجی از وزارت صنعت ،معدن و تجارت بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه از اسفند 95 نیز هرگونه ثبت سفارش این برندها منوط به داشتن گواهی فعالیت نمایندگی بوده است،بیان کرد:  از خردادماه 96 هرگونه ترخیص اینگونه پوشاک‌های برند منوط به اخذ و نصب شناسنامه کالا است.

مختاری با بیان اینکه  با این وصف تمام مهلت‌های قانونی به اتمام رسیده و این برندهای قاچاق  خارجی نه گواهی نمایندگی اخذ نموده  و نه کالایشان از مجاری  رسمی وارد کشور شده است،متذکر شد: در این طرح کلیه واحدهای دارای برند محرز قاچاق خارجی جمع آوری و با متهمین این پروندها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس شناسایی انجام شده تقریبا 30 واحد برند محرز قاچاق در استان البرز مشغول  به فعالیت هستند،عنوان کرد: این واحدها  چنانچه  در  اردیبهشت ماه کالاهای قاچاق را جمع آوری نکرده و یا کالای خود راتبدیل به تولید داخل ننمایند با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد

 کایل واکر پس از رسوایی اخیرش به فکر خروج از انگلیس و مهاجرت به عربستان سعودی است‌.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور به فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی