Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در پيامي به فرمانده کل ارتش ضمن تبريک روز ارتش تاکيد کرد: اقتدار و پيشرفت هاي شگفت انگيز دفاعي جمهوري اسلامي که قدرت بازدارندگي کشور را به واقعيتي انکارناپذير و عامل عصبانيت هيات حاکمه نظام فرعوني آمريکا تبديل کرده، مرهون مجاهدت هاي کم‌نظير نيروهاي مسلح است که در اين عرصه نام ارتش انقلابي و شجاع مي‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روز پنجشنبه ايرنا در پيام سردار سرلشکر محمد باقري خطاب به امير سرلشکر موسوي فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران آمده است: فرارسيدن 29 فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي و تجليل از حماسه آفريني هاي نيروي زميني آجا را به جنابعالي و آحاد فرماندهان، مديران و کارکنان غيور و فداکار ارتش انقلابي و مکتبي تبريک عرض مي کنم.
وي در اين پيام مي افزايد: بي‌شک جايگاه و نقش آفريني هاي بزرگ و سرنوشت ساز `ارتش جمهوري اسلامي ايران` در کنار ساير نيروهاي مسلح در حافظه تاريخي ملت از اعتبار معناداري برخوردار است و يادآوري آن به ويژه براي نسل جوان، الهام بخش و مي تواند منشاء مسئوليت پذيري هاي سلحشورانه در دفاع از منافع ملي و پاسداري از استقلال و تماميت ارضي کشور قرار گيرد.
در بخشي از اين پيام آمده است: اقتدار و پيشرفت هاي شگفت انگيز دفاعي امروز جمهوري اسلامي ايران که قدرت بازدارندگي کشور عزيزمان را به واقعيتي انکارناپذير و عامل عصبانيت هيات حاکمه نظام فرعوني آمريکا تبديل کرده است، مرهون مجاهدت هاي کم‌نظير نيروهاي مسلح است که در اين عرصه نام ارتش انقلابي و شجاع مي‌درخشد.
در اين پيام خاطر نشان شده است: امروز حضور ارتش و نيروهاي مسلح درعرصه هاي نظامي و دفاعي داخلي و در جغرافياي پيراموني و همچنين در روزهاي اخير و در صحنه هاي امداد و خدمت رساني هاي صادقانه، حياتي و ماندگار به مردم سيل زده کشورمان که بار ديگر هويت و صبغه مردمي آنان را هويدا ساخت، نعمت و توفيق بزرگي است که در محضر خداي کريم بايستي شکرگزار آن بود.
در بخشي از اين پيام آمده است: اينک و در شرايطي که آمريکاي ماجراجو و خبيث با عصبانيت ناشي از شکست هاي پي در پي منطقه‌اي، در اقدامي شيطاني و تصميمي نابخردانه `سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان يکي از ارکان دفاعي کشور- را هدف بغض و کينه قرار داده است و با پاسخ محکم و محکوميت انقلابي و قاطع آحاد ملت ايران، به ويژه آشکار شدن دست برادري ارتش دلاور و سپاه عزيز برابر خود روبرو شده است؛ بايد به حاکمان کاخ سفيد يادآور شد، راهبرد `مقابله به مثل` نظام اسلامي جدي و `نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي` متحد و يکپارچه براي برخورد با هرگونه خطاي تروريست هاي آمريکايي در منطقه موسوم به `سنتکام`، مصمم و روش‌هاي متناسب را در دستور کار دارند.
وي در اين پيام مي افزايد: با تبريک اين روز خجسته - به خانواده عظيم ارتش جمهوري اسلامي؛ به ملت زمان شناس و بصير ايران اطمينان مي‌دهيم ارتش انقلابي و مکتبي با هماهنگي و هم افزايي ساير نيروهاي مسلح در راستاي دکترين دفاعي جمهوري اسلامي و سياست ها و راهبردهاي هوشمندانه آن براي تضمين `امنيت پايدار ملي` و مقابله قاطع با تهديدهاي جبهه دشمن، به‌رغم عمليات رواني و تبليغات رسانه اي نظام سلطه- لحظه اي درنگ نخواهد کرد و به مثابه حصن امنيت و آرامش خاطر ملت، با بکارگيري روش هاي انقلابي و جهادي و نصب العين قرار دادن آموزه‌هاي کتب انقلاب اسلامي و ولايت فقيه اطاعت از تدابير و منويات و فرامين مقام معظم رهبري و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) به فضل الهي اين مسير موفق و افتخارآميز را دنبال خواهد کرد.
سيام**9121**1584
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899452

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است