Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرگل ترین دیدار این فصل لیگ برتر فوتبال ایران به سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و ششم، تیم های سایپا و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 5-2 به سود سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران 
سایپا-سپاهان
تهران-ورزشگاه پاس قوامین
پنج شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 19:00
داوران: 
وحید کاظمی - علی دودانگه - حمیدرضا کنعانی - فرزاد بهرامی

گل ها: سجاد شهباز زاده(14)-ولادمیر کومان(45)-کی روش استنلی(53-56)-مهرداد محمدی(78)

رضا اسدی(23)-آرمان رمضانی(66)

ترکیب سایپا:

اکبر منادی، روزبه شاه علی دوست، سامول سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان، ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، امید دره، پیمان میری

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سیاوش یزدانی، عزت‌ الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی و کیروش استنلی 

نیمه نخست این دیدار از سوی هر دو تیم بسیار هجومی دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 6 این دیدار شوت آرمان رمضانی را پیام نیازمند به زیبایی هرچه تمام تر دفع کرد. پس از چند حمله از سوی تیم سایپا، نوبت یه سپاهان رسید تا حملات گشترده خود را روی دروازه سایپا تدارک ببیند. در همان حمله ابتدایی، در دقیقه 14، سانتر زیبای محمد کریمی به سجاد شهباز زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دیدنی دروازه منادی را باز کرد. پس از این گل سپاهان بازهم چند حمله را بر روی دروازه سایپا ترتیب داد اما مدافعین سایپا مانع گلزنی شاگردان قلعه نمویی شدند. سایپا برای به تساوی کشیدن بازی حملات خود را از سر گرفت. ابتدا ضربه زیبای معین عباسیان پس از واکنش نیازمند به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. کرنر ارسالی بازیکنان سایپا بازهم یک کرنر را نصیب این تیم کرد! بازیکنان سایپا به زیبایی از توپ برگشتی استفاده کردند و گل نخست خود را به ثمر رساندند! پاس زیبای ساموئل سارفو به رضا اسدی رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه نیازمند را باز کرد. سایپا پس از گل وارد لاک دفاعی شد و این فرصت را به سپاهان داد تا حملات همه حانبه خود را بر روی دروازه سایپا تدارک ببیند. سپاهان در دقیقه 34 گل دوم را به ثمر رساند اما کمک داور گل مهرداد محمدی را آفساید اعلام کرد. حملات سپاهان همچنان ادامه داشت و این تیم به گل رسید! حرکت زیبای بازیکنان سپاهان از سمت راست خط دفاعی سایپا، با پاس مهرداد محمدی به کیروش استنلی همراه شد که استنلی با یک پاس بسیار زیبا کومان را در موقعیت تک به تک با منادی قرار داد و ضربه این بازیکن در دقیقه 45 به گل دوم سپاهان تبدیل شد.

نیمه دوم این دیدار هم به مانند نیمه نخست توفانی آغاز شد. ارسال سیاوش یزدانی در دقیقه 53 با ضربه سر کیروش استنلی همراه شد و این ضربه دور از دستان منادی به گل سوم سپاهان تبدیل شد. سه دقیقه بعد کی روش استنلی دبل کرد! سانتر زیبای محمد کریمی از روی نقطه کرنر با ضربه سر زیبای استنلی همراه شد که این ضربه از بین پاهای منادی به گل چهارم سپاهان تبدیل شد. منادی بعد از این گل جای خود را به فلاح زاده داد. بی احتیاطی محمد ایرانپوریان در دقیقه 63 سبب شد تا این بازیکن کارت زرد دوم را از داور دریافت کند و اخراج شود. در دقیقه 66 این دیدار کمک داور حرکت مدافع سپاهان بر روی دشتی را پنالتی تشخیص داد و آرمان رمضانی موفق شد گل دوم سایپا را به ثمر برساند. پس از اخراج ایرانپوریان سپاهان بازی را به خوبی کنترل کرد و فرصت حمله جدی را به بازیکنان سایپا نداد. خطای ساموئل سارفو در دقیقه 78 بر روی کیروش استنلی را داور پنالتی تشخیص داد و مهرداد محمدی به زیبایی این توپ را به گل پنجم سپاهان تبدیل کرد. حملات پر تعداد سایپا در 15 دقیقه پایانی بی اثر بود و به خوبی توسط نیازمند و خط دفاعی سپاهان دفع شد. 

در نهایت سپاهان موفق شد با نتیجه 5-2 سایپا را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت لیگ با نتیجه 8-2 سایپا را شکست داده باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!