Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:20:54 GMT

برتری شهرداری گرگان در سوم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۲۱۴

برتری شهرداری گرگان در سوم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 81 بر 64 ، میهمان تهرانی خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر پنجشنبه و در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 21 بر 20، 26 بر 12، 21 بر 20 و 13 بر 12 مقابل شیمیدر تهران به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان تیم شهرداری در این بازی با سرمربیگری حمیدرضا کلاسنگیانی با ترکیب اولیه پری پتی، بابک نظافت، امیر صدیقی، نیکولا دراگوئیچ و حامد سهراب نژاد وارد زمین شدند.
در آن سوی میدان محمدرضا اسلامی سرمربی تیم شیمیدر یاران خود را با ترکیب اولیه حامد حسین زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی، وورلی آستین و ایوان پائونیچ به میدان فرستاد.
در این بازی حامد سهراب نژاد از تیم شهرداری با 37 دقیقه و 5 ثانیه بازی با کسب 20 امتیاز، 9 ریباند و تاثیرگذاری 34 عنوان موثرترین و بهترین بازیکن میدان را کسب کرد.
همچنین نیکولا دراگوئیچ از شهرداری با کسب 11 امتیاز و 11 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' این دیدار را کسب کرد و پری پتی دیگر بازیکن خارجی تیم شهرداری با 19 امتیاز، 8 ریباند و اثرگذاری 27 نیز جزو بهترین های این بازی محسوب شد.
در پایان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که زودتر در 3 دیدار از 5 بازی به پیروزی برسد راهی دیدار فینال خواهد شد.
بازی های اول و دوم این 2 تیم روز شنبه و یکشنبه گذشته در تهران برگزار شده بود که در بازی اول تیم شهرداری با نتیجه 74 بر 73 به پیروزی رسیده بود و بازی دوم را تیم شیمیدر با نتیحه 92 بر 68 بازی به سود خود به پایان رسانده بود.
درصورت باخت تیم شهرداری گرگان در دیدار فردا، مسابقه پنجم دو تیم در تهران برگزار می شود.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را امروز تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام برگزار کردند که تیم آبادان با نتیجه 79 بر 70 میهمان خود را شکست داد.
شبک**3014/3091**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ برتر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی