Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان بعد از برد پر گل برابر سایپا در مورد عملکرد تیمش در این بازی، گفت: به فوتبال ایران، به باشگاه سپاهان و سایپا تبریک می‌گویم. دو تیم امروز یک فوتبال فراتر از لیگ بازی کردند. ما در بازی‌های قبل موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد ولی امروز توپ‌هایمان به گل تبدیل شد و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از نظر سنی بزرگتر از دایی هستم اما دایی بزرگ فوتبال ماست. همه جای دنیا، بزرگان را در مجامع بین‌المللی استفاده می‌کنند اما در ایران به دنبال زدن یکدیگر هستیم.

امیر قلعه نویی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: بعد از بازی قبلی، سایپا تحت فشار زیادی بود و امیدوارم این افکار کثیف دیگر در فوتبال ما نباشد. دایی وجهه بین‌المللی فوتبال ماست و همه جا با کمترین امکانات بهترین تیم‌ها را می‌سازد. بعد از شرایط سختی که مقابل استقلال داشتیم اهل بیت کمک کردند تا شرایطمان بهتر شوند.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه تیمش بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد، عنوان کرد: ما با امید زنده‌ایم. بعد از بازی استقلال هم گفتم. الحق و الانصاف بهترین تیم نیم فصل دوم از لحاظ ایجاد موقعیت هستیم اما به حقمان نرسیدیم. ما تا فردا باید استراحت کنیم و از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس هستیم. فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس یکی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.

قلعه نویی در مورد اشتباهات داوری و تاثیر آن بر تعیین قهرمان، گفت: داوران ما جامعه شریفی هستند و اگر اشتباهی داشته باشند ما از جمله تیم‌هایی هستیم که ضرر کردیم. فکر می‌کنم داوری ما از نظر مالی مشکل دارد. یقینا کمیته اخلاق، انضباطی و داوران همه مسائل را رصد می‌کنند اما مطمئنا پاک‌ترین قسمت فوتبال ایران بخش داوری است. یک خاطره تعریف کردیم و همه علیه ما شدند.

قلعه نویی در مورد اخراج عجیب ایرانپوریان و محرومیت او از بازی با پرسپولیس، گفت: آدم تعجب می‌کند که یک بازیکن باتجربه در یک سوم دفاعی حریف چنین اشتباهی کند اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند در این پست به ما کمک کنند.

قلعه نویی در پایان در مورد اینکه چرا کی‌روش استنلی هم‌چون هفته‌های گذشته پنالتی تیمش را نزد، عنوان داشت: او عملکرد خوبی داشت و پنالتی را هم گرفت اما به خاطر مشکل مصدومیت پنالتی را مهرداد زد. منافع سپاهان و هواداران از همه مهم‌تر است و به دنبال آقای گلی نیستیم. ما به دنبال فوتبال زیبا هستیم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم هیچ تیمی بهتر از ما فوتبال بازی نمی‌کند. خوشحالم تیمی که در سال‌های اخیر شرایط خوبی نداشت، الان فوتبال زیبایی بازی می‌کند. من ۲۰ سال است که مربی‌گری می‌کنم و یکی از بهترین‌ تیم‌هایم امسال بود. اواخر فصل حتی خود مربی هم از رفتن به تمرین خسته می‌شود ولی من انقدر از بازیکنانم انرژی می‌گیرم که با رغبت به تمرین می‌روم. من به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)