Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@19:38:18 GMT

۲ خودرو در سیلاب جاده اهواز - آبادان غرق شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۴۷۷

۲ خودرو در سیلاب جاده اهواز - آبادان غرق شدند

غلامعباس بهرامی نیا پنجشنبه گفت: با وجود اعلام مسدود بودن جاده اهواز - آبادان به دلیل آبگرفتگی، متاسفانه امروز ۲ خودرو در این محور تردد کرده که در طول مسیر دچار حادثه شده و غرق شدند.

وی افزود: سرنشینان این خودرو‌ها با تلاش یکی از نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان نجات یافتند و این حادثه تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بروز این حادثه در حالی است که طی روز‌های گذشته اعلام شده که این محور مسدود است و رانندگان از جاده اهواز-خرمشهر تردد کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته نیز چهار نفر جوان از استان تهران که برای امدادرسانی به سیل زدگان به خوزستان سفر کرده بودند، در سیلاب محور عبدالخان- بستان گرفتار شده و توسط نیرو‌های سپاه پاسداران بخش بستان از سیلاب نجات یافتند.

از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون، رهاسازی آب از سد‌های خوزستان و طغیان رودخانه‌های استان، منجر به آبگرفتگی روستاها، شهر‌ها و بسیاری از راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی در این استان شده است.

طغیان رودخانه کارون موجب آبگرفتگی جاده آبادان - اهواز از هفته گذشته تاکنون شده است.
با مسدود شدن جاده آبادان - اهواز تردد به آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند از جاده خرمشهر - اهواز انجام می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیلاب غرق شدن استان خوزستان آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر