Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۲۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک‎های مردمی در گردهمایی اکران فیلم تختی برای مردم سیل زده کشورمان جمع آوری و تحویل سازمان هلال احمر شد.

مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیش کسوتان، قهرمانان المپیک، خیّران و نیکوکاران، تجار و کسبه بازار بزرگ ایران برای کمک به هموطنان سیل زده امروز (چهارشنبه) با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، مجبتی جباری، بهداد سلیمی و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان در کتابخانه بازار بزرگ ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه برگزاری این مراسم، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان به حراج بگذارد. همچنین ۸۰ میلیون تومان کمک‎های غیر نقدی شامل کنتور‌های برق و ... جمع آوری شد.

یک بلیت سینما به مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خریداری شد. همچنین برخی از حاضرین بلیت‌هایی به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان هم خریداری کردند.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان و کسبه و تجار بازار بزرگ ایران از ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خدا پسندانه کمک کردند و جمع کمک‌های مردمی به ۲۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال (دو میلیارد و پانصد و سی میلیون تومان) تا لحظه تنظیم خبر رسید.

همچنین مسئولان برگزاری این همایش اعلام کردند؛ در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع آوری شده اعلام خواهد شد.

این مراسم با همکاری کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر، کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و بعد از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هم وطنان سیل زده، فیلم تختی نیز اکران شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اکران فیلم تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان