Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: به فوتبال ایران و باشگاه‌های سپاهان و سایپا تبریک می‌گویم و از هواداران خود تشکر می‌کنم. هر ۲ تیم فوتبالی فراتر از لیگ ارائه کردند و در بازی‌های قبل موقعیتمان گل نمی‌شد و در بازی با استقلال موقعیتمان بیشتر از این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز توپ‌ها تبدیل به گل شد. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. من اینجا می‌گویم که از دایی از لحاظ سنی بزرگ‌تر هستم، اما دایی بزرگ فوتبال ما است و همه جای دنیا این بزرگان را ایزوله می‌کنند و از آن‌ها در مجامع بین المللی استفاده می‌کنند، اما در اینجا به دنبال این هستیم که افراد را بزنیم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم بعد از آن بازی یک مقدار سایپا روی فشار ناحقی قرار داشت و امیدوارم دیگر این افکار کثیف در فوتبال ما نباشد. دایی وجهه بین المللی فوتبال ما است و شما دیدید که هر جا او می‌رود با کمترین امکانات بهترین تیم را درست می‌کند. من خوشحال هستم که امروز بازی خوبی بود و بعد از آن شرایط سختی که ما برابر استقلال داشتیم خدا و اهل بیت به ما کمک کردند تا از آن شرایط خارج شویم.

ما در بازی با سایپا به حقمان رسیدیم

قلعه نویی درباره اینکه آیا امسال سپاهان می‌تواند به ششمین قهرمانی با او دست پیدا کند، گفت: ما با امید زنده هستیم، بعد از بازی با استقلال گفتم که ما در نیم فصل دوم الحق و الانصاف از لحاظ موقعیت گل بهترین تیم بودیم. در بازی‌های قبل به حق خود نرسیدیم، اما در این بازی به حقمان رسیدیم. ما فرصت داریم تا فردا استراحت کنیم و از این بازی خوشحال باشیم. از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و فکر می‌کنم آن بازی از بازی‌های خوب ما بشود.

پاک‌ترین جای فوتبال ما داوری است

قلعه‌نویی درباره اینکه از داوری‌ها در بازی‌های آینده نگرانی ندارد، گفت: داوری ما جامعه شریفی است، اگر اشتباه داشته باشد، ما هم جزء تیم‌هایی هستیم که ضرر کردیم، با این حال آن‌ها شرافت و عدالت دارند و داوری ما خوب است. تنها از لحاظ اقتصادی مشکل دارند. به طور حتم کمیته‌های اخلاق، انضباطی و داوران مسائل را رصد می‌کنند، پاک‌ترین جای فوتبال ما داوری است. من اعتراض آن چنانی نکردم و در مورد داوری فقط یک خاطره گفتم و همه علیه من شدند. صحبتی در مورد داوری ندارم.

او درباره اخراج ایرانپوریان در این بازی گفت: من تعجب می‌کنم که چطور یک بازیکن با تجربه در یک سوم دفاعی حریف این اشتباه را می‌کند، اما بازیکنان باتجربه‌ای دیگری داریم که می‌توانند در بازی بعدی به ما کمک کنند.

ما به دنبال آقای گلی نیستیم

قلعه‌نویی درباره رقابت کی‌روش و علیپور برای آقای گلی و اینکه آیا بهتر نبود پنالتی را به مهاجم خارجی تیمش می‌داد، خاطر نشان کرد: کی‌روش شرایط خیلی خوبی داشت، اما در هنگام پنالتی مشکل مصدومیت داشت و پنالتی را به محمدی دادیم. برای ما منافع سپاهان مهمتر است و به دنبال آقای گلی نیستیم. فقط به دنبال منافع تیم و باشگاه هستیم. در نیم فصل دوم هیچکس به اندازه ما زیبا بازی نکرد و از این بابت خوشحالم. بیست سال است مربیگری می‌کنم و این سپاهان یکی از بهترین تیم‌هایی است که داشته‌ام. از این بازیکنان در شرایط بد آنقدر انرژی می‌گیرم که با رغبت بر سر تمرین می‌روم. از تک تک آن‌ها و همچنین از باشگاه تشکر می‌کنم و به بازیکنانمان افتخار می‌کنم. از نقابیان روانشناس تیم هم تشکر می‌کنم. او در سال‌های گذشته هم در کنارمان بود و روز گذشته در جلسه هم گفت که سپاهان یکی از بهترین تیم‌هایی است که با آن کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!