Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:37:51 GMT

یک ربات انسان نما در روسیه خبر خواند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۷۹۰

یک ربات انسان نما در روسیه خبر خواند

یک ربات سخنگو در روسیه بخشی از اخبار شبانگاهی را در تلویزیون رسمی این کشور خواند.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری یک کنفرانس رباتیک در روسیه، یک ربات انسان نما در تلویزیون رسمی این کشور اخبار خواند. این ربات به نام الکس اخبار شبانگاهی Russia 24، اخباری مربوط به قوانین میکرو فایننسینگ، آمار وزارت کشاورزی ۲۰۱۸ و انجمن فناوری هسته‌ای در سوچی را خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اولین اخبارگوی رباتیک زن تلویزیون چین

آخرین بخش اخبار نیز به یک کنفرانس هوش مصنوعی در «اسکولوکو» تعلق داشت. این ربات در پایان این بخش از اخبار با خنده گفت: باید اشاره کنم قهرمان اصلی این نمایشگاه فناوری من «الکس ربات» بوده‌ام!

استارت آپ Promobot که ربات‌های خدماتی تولید می‌کند، این ربات را نیز ساخته است. این ربات انسان نما می‌تواند به سوالات پاسخ دهد و بر اساس اطلاعاتی که وارد مغز او می‌شود، با افراد گفتگو کند. همچنین هنگام صحبت کردن ۲۹ موتور در صورت سیلیکونی آن حرکت می‌کند و حالات صورت را نشان می‌دهد.

البته این ربات برای همه جالب نبود. برخی افراد این ربات را ترسناک توصیف کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل خبر خوانی ربات روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند

به گزارش فرارو و به نقل از رسانه باشگاه سپاهان، در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان