Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مرکزمديريت راههاي کشور اعلام کرد: در حال حاضر 8 محور شرياني و 13محورغيرشرياني کشور ( 21 محور) مسدود است و در ساير مسيرها تردد وسايل نقليه به روال عادي در جريان است.

به گزارش بامداد جمعه ايرنا، هم اکنون محورهاي شرياني پلدختر- کوهدشت ، پلدختر- دره شهر، مسير قديم پلدختر- خرم آباد، کمربندي دهلران، ديهوک - راور، شهداد - نهبندان، محور شرياني اهواز - آبادان تا اطلاع بعدي و محور اهرم - فراشبند از ساعت 19 الي 7 صبح روز بعد مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين محورهاي غيرشرياني عشق آباد - بردسکن، بندرترکمن - سه راهي يساقي، گميشان - خواجه نفس، کمربندي بستان- سوسنگرد، چغازنبيل- شوشتر، بستان - چذابه ، قديم بستان - چذابه، زابل - هيرمند، فنوج - رمشک، چاهان - زرآباد، شهداد - اندوهجرد، خسرج - حميديه و طرود - معلمان تا اطلاع بعدي مسدود خواهد بود.
محورهاي فرعي شمشک - ديزين، گنجنامه - تويسرکان ، سي سخت - پادنا، سروآباد - پاوه ، وازک - بلده، پونل - خلخال و اولنگ - شاهرود هم اکنون به علت نبود ايمني در اين مسيرها انسداد فصلي هستند.
بر اساس گزارش مرکز مديريت هاي راههاي کشور، هم اکنون تردد در محورهاي چالوس، هراز، فيروزکوه و آزادراه قزوين - رشت (رفت و برگشت) به صورت روان در جريان است.
در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخي از محورهاي استان هاي اصفهان، قم، گيلان، لرستان، مرکزي، همدان، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختياري آغاز شده و برخي از محورهاي استان اردبيل نيز دچار مه گرفتگي است.
هموطنان مي توانند براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پيامک و يا با شماره‌ تلفن هاي 141 و 88925252 تماس بگيرند.
شبک**1108**1708
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا، افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب‌های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره‌مندی از منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه‌های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه‌های این خطه بویژه محور چابهار- میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده‌ای و ارتباط تجاری- ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت / بارش باران در چالوس و هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد