Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل یک فاجعه؛ از 7 نماینده سری آ در این فصل مسابقات اروپایی، هیچ تیمی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا حاضر نخواهد بود. این روزها فتح ورزشگاه های کشور چکمه ای برای تیم های خارجی خیلی سخت به نظر نمی رسد تا فصل بد ایتالیایی ها در اروپا پایان یابد. آرسنال مقتدرانه و آسان تر از آنچه انتظار می رفت در مجموع با نتیجه 3-0 و ثبت دو کلین شیت راهی مرحله نیمه نهایی شد تا اونای امری این بار در مقام سرمربی توپچی ها در جستجوی چهارمین لیگ اروپای خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در یکی از بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، ناپولی میزبان آرسنال بود؛ با گل زودهنگام لاکازت، عطش تیم ناپولی فروکش کرد تا کارلتو و شاگردانش 180 دقیقه در باز کردن دروازه آرسنال ناتوان باشند.

مشخصات بازی 5شنبه؛ 29 فروردین ماه 1398 - 18 آوریل 2019 ساعت 23:30 به وقت ایران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا داور: اویدیو هاتگان (رومانی) ورزشگاه: سن پائولو گلزن: الکساندر لاکازت (36)

نکته آماری

لورنتزو اینسینیه در این دیدار به رکورد 300 بازی برای ناپولی در همه رقابت ها رسید؛ 300 بازی و 76 گل

شرح گل

ناپولی 0-1 آرسنال؛ الکساندر لاکازت (36): روی یک ضربه آزاد، الکساندر لاکازت به زیبایی دروازه ناپولی را باز کرد. اگرچه هنرنمایی ستاره فرانسوی در این صحنه مشهود بود اما به راحتی از اشتباه مرت در جایگیری نمی توان گذشت. مرت مسیر ضربه را اشتباه تشخیص داد تا آرسنال به یک گل ارزشمند در خانه حریف برسد.

خلاصه بازی

 به زودی .... 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد