Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،به نقل از النشره، گردهمایی هم‌بستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ضاحیه بیروت، پایتخت لبنان به دعوت «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» و «تجمع علمای مسلمانان» و با مشارکت شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در این کشور برگزار شد.

«ابراهیم امین السید»، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان طی این همایش که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت که مشکل اصلی با جمهوری اسلامی ایران به این برمی‌گردد که این کشور با ملت خود ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «مسئله سپاه پاسداران ایران مسئله‌ای انقلابی و مردمی در این کشور است که به صورت مستقل و با اتکا به خود پیروز شده است».

«احمد حسنی»، کاردار سفارت ایران در بیروت از دیگر سخنرانان این همایش بود. او گفت که «سپاه پاسداران نشان داد که بزرگ‌تر از هرگونه رفتار نشأت گرفته از جهل و قلدرمآبی آمریکا است».

این مقام ایرانی اظهار داشت که سپاه، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و ما به خود متکی بوده و به ضعف دشمنان خود ایمان داریم.

بر اساس این گزارش، «علی عبدالکریم»، سفیر سوریه در بیروت نیز گفت که آنچه که محور مقاومت با آن مواجهه است، مایه افتخاری برای ارتش‌ها و فرماندهان این محور است و نشان می‌دهد که مقاومت در آستانه پیروزی است.

مهر

انتهای پیام/

171 / 156 سپاه مقاومت اسلامی لبنان ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سپاه مقاومت اسلامی لبنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق