Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مسکینی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی 2109 ماکائو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و در اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان آسیا 2019 از داوران سطح جهانی استفاده شده بود. همچنین یازده کشور در این مسابقات شرکت کردند و دیدار های سختی را پشت سرگذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که گفتم سرسخت ترین حریف مان ژاپن بود که توانست در مجموع به مقام قهرمانی دست یابد و بیشتر حریفانمان از این کشور بودند که خداراشکر در بخش کومیته به مقام قهرمانی رسیدیم و در مجموع نایب قهرمان شدیم.

مسکینی ادامه داد: تیم ژاپن در کاتا حرف اول را می زند و به همین خاطر تمرکزمان را در بخش کومیته گذاشتیم تا با قدرت در اولین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان حاضر شویم.

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مسابقات آسیایی به پایان رسید و حالا آماده مسابقات نهایی سوپر لیگ کاراته هستیم تا از عنوان قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی دفاع کنیم. یک بازی سخت پیش رو داریم و باید با شکست تیم رعد پدافند به فینال مسابقات برسیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها خواسته ای که از مسوولان دارم این است که توجه و رسیدگی به تیم کاراته بیشتر از قبل باشد.

انتهای پیام/

28 / 156 کاراته قهرمان مدال طلا آسیایی مسکینی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاراته قهرمان مدال طلا آسیایی مسکینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان