Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@03:30:33 GMT

برگزاری جشن عیدانه مهربانی در اراک ‌

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۶۵۲

محمد مرادی  مسئول ورزش و جوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به رویکرد جدید این اداره در اجرای برنامه‌های ورزش همگانی افزود: به دنبال رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، جشنواره‌ها ، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی ، ورزش‌های بومی محلی در سطح شهر‌ها و روستاهای اراک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی بیان داشت: اجرای موسیقی زنده، برنامه‌های طنز و اجرای برخی آیین‌ها و ورزش های سنتی فراموش شده از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جشن عیدانه است.

وی تصریح کرد : جشن عیدانه مهربانی در راستای هدف ایجاد شور و نشاط جمعی در خانواده‌ها بوده و مهمترین رویکرد کمک به خانواده های سیل زده در کشور است.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان اراک افزود : برگزاری این گونه جشنواره ها‌ در  فضای نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها خواهد داشت  و در کنار این همایش‌ها برنامه‌های ورزش‌های همگانی با هدف ترویج شادی و سلامت بین تمام افراد جامعه انجام ‌شود تا بتوانیم شاهد شادابی بین تمام مردم باشیم.

مرادی اظهار داشت: این جشن صبح روز جمعه 30 فروردین سال جاری و با حضور تمامی هیئت‌های ورزشی در غرفه‌های مختلف ، نمایش‌های عروسکی ‌‌، گروه موسیقی سنتی ،  برنامه‌های مفرح دیگر و حضور هر کودک با یک هدیه برای کودکان سیل زده کشور در میدان کوهنورد اراک برگزار میشود.

وی بیان کرد : این قبیل برنامه‌ها درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده که باید همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان اراک در پایان گفت : این جشن با همکاری ، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ،  فرمانداری اراک ، هیات های ورزشی ، کانون نواندیشان جوان فردا برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی