Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:47:34 GMT

ترامپ ۲۵ تا ۲۸ مه به ژاپن می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۷۰۰

ترامپ ۲۵ تا ۲۸ مه به ژاپن می‌رود

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا قرار است ۲۵ تا ۲۸ مه سال جاری میلادی برای دیدار دو جانبه با نخست وزیر ژاپن به این کشور سفر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید در بیانیه‌ خود با اعلام اینکه این دیدار میان شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با هدف تعمیق روابط دو طرف و بهبود زندگی مردم دو کشور است، گفت: ترامپ و بانوی نخست قرار است در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۸ مه سال جاری میلادی به ژاپن سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است که شینزو آبه قرار است ۲۶ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۹ به آمریکا برود.

در بیانیه کاخ سفید همچنین ذکر شده است: ترامپ و آبه قرار است درباره تحولات اخیر مربوط به کره شمالی شامل اقداماتی در جهت دستیابی به یک خلع سلاح قابل قبول و نهایی گفتگو کنند. دو طرف همچنین به بررسی راه‌هایی در راستای دیدگاه‌هایشان درباره یک منطقه آزاد هندو – پاسیفیک شامل اقداماتی در جهت تعمیق روابط تجاری دو جانبه و روابط برای سرمایه گذاری گفتگوهایی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاپن آمريكا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت