Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل به همراه معاونانش با حضور در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده استان لرستان که برای خدمت رسانی به این مناطق عازم شده بودند ، مصیبت وارده را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه معاونان، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل  شب جمعه با حضور در منازل خانواده های جان باخته در سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به همراه معاونان ، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل با حضور در منازل خانواده های رضا حبوبی و مهدی صادق زاده،  از جان باختگان سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند ، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

بهنام جو  در این دیدار پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان را به خانواده های جان باخته در مناطق سیل زده لرستان اعلام داشت و گفت: دکتر روحانی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ایثارگران بنیاد مسکن این مصیبت وارده را تسلیت گفتند و برای آن مرحومین علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

وی  افزود: رحمانی فضلی وزیر محترم کشور نیز در تماس تلفنی این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت گفتند.

گفتنی است پیکر این دو جهادگر بنیاد مسکن که در عزیمت به مناطق سیل زده جهت کمک به هموطنان و امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده در اثر سانحه تصادف جان باختند فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای اردبیل تشییع می شود.

انتهای پیام/ج

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!