Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:42:53 GMT

آغاز همه‌پرسی قانون اساسی جدید مصر در خارج از این کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۸۶۰

آغاز همه‌پرسی قانون اساسی جدید مصر در خارج از این کشور

عملیات همه پرسی قانون اساسی جدید مصر امروز (جمعه) به مدت سه روز در خارج از این کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عملیات همه پرسی قانون اساسی جدید مصر امروز با حضور شهروندان مصری مقیم در کشورهای دیگر در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های مصر آغاز شد.

همه پرسی اصلاحات قانون اساسی از مصریان خارج از کشور از امروز تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، سفارت مصر در نیوزیلند رأس ساعت ۹ صبح به وقت محلی درهای خود را به روی مصریان مقیم این کشور برای مشارکت در همه پرسی قانون اساسی باز کرده است.

همچنین سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های مصر از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به وقت محلی همان کشور خارجی در ۱۴۰ مرکز اخذ رای و ۱۲۴ کشور، میزبان شهروندان مصری خواهند بود.

همه پرسی درباره قانون اساسی جدید در داخل این کشور نیز فردا (شنبه) برگزار خواهد شد.

پارلمان مصر سه‌شنبه گذشته با اکثریت آرا طرح اصلاح قانون اساسی این کشور را تصویب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصلاح قانون اساسی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه با اشاره به عملیات وعده صادق که منجر به شکستن هیمنه استکبار و قدرت‌های جهانی شد، گفت : این عملیات قدرت ایران و نیرو‌های مسلح کشور را نشان داد.

وی افزود: آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا شکل می‌گیرد حاصل این عملیات است و این بیداری در نهایت به نابودی صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.

وی از سفر اخیر رئیس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا یاد کرد و آن را مکمل عملیات وعده صادق دانست و گفت: در شرایطی که دولت آمریکا اخیرا تلاش کرده بود با اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی افراد، کشور‌ها را برای همکاری با ایران تهدید کند سفر رئیس‌جمهور این جو را شکست و مزایای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی به همراه داشت.

امام جمعه کرمانشاه از دستاورد‌های امنیتی این سفر یاد کرد که باعث می‌شود گروهی که تحت مدیریت موصاد و آمریکا قصد ناامنی در مرز‌های دو کشور را دارند، ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه این سفر در حوزه اقتصادی و اجتماعی نیز دستاورد‌های فراوانی داشته است، از پروژه‌های بزرگی یاد کرد که از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تبریک روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای از اینکه فرهنگ پهلوانی از دیرباز جزء فرهنگ کشور بوده یاد کرد و افزود: از دیرباز مردم ایران این فرهنگ را بین خود حفظ کرده و هوای فقرا و ضعفا را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از نقش کارگران در جهاد اقتصادی کشور یاد کرد که در قالب کار گروهی با کارفرمایان نه تنها نیاز جامعه و کشور را تولید می‌کنند، بلکه صادرات را رونق می‌دهند.

وی با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت آیت‌الله مطهری، تربیت نسل انقلابی، نسل شهدا، نسل علما و دانشمندان که امروز ما را در عرصه بین‌الملل در رتبه‌های اول دنیا قرار دادند را حاصل تلاش معلمان امروز و معلمان بازنشسته دانست که باید قدردان آنها باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!