Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:04:44 GMT

علت غیبت ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۱۵۳

علت غیبت ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی

ماتوریتزیو ساری قبل از بازی دیشب چلسی مقابل اسلاویا پراگ در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر نشد و علت غیبت او مشکل دندانپزشکی اعلام شده که او را مجبور به عمل جراحی دندان کرده.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های غرب لندن، چلسی، دیشب در خانه خود استمفوردبریج مهمان اسلاویا پراگ بودند و با پیروزی 4-3 مقابل این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر نشد تا شایعاتی در این باره بوجود بیاید.

 

 

اما حالا ادعا شده که ساری به دلیل یک مشکل دندانپزشکی قادر به حضور در این کنفرانس نبوده و باید تحت یک عمل جراحی سرپایی دندان قرار می‌گرفته چون در غیر اینصورت قادر به صحبت کردن نبوده است.

 

به جای ساری، دستیار او جیانفرانکو زولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از شروع بازی حاضر شد و درباره آماده‌سازی‌های چلسی پیش از بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، در مقابل اسلاویا پراگ، توضیح داد.

 

زولا به این اشاره کرد که هدف اصلی تیمش صعود از این مرحله و حضور در نیمه‌نهایی لیگ اروپا است. زولا گفت که در ترکیب چلسی چند تغییر داده شده است ولی معنای این تغییرات این نیست که چلسی، رقیب را تیم ضعیفی می‌داند یا به صعود خود اطمینان دارد. چلسی در نهایت با حساب 4-3 پیروز شد و در مجموع با نتیجه 5-3 از سد اسلاویا گذشت و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

 

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره