Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@09:03:40 GMT

ناآرامی‌ در ایرلند شمالی با یک کشته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۱۵۴

ناآرامی‌ در ایرلند شمالی با یک کشته

به گزارش جهان نيوز،یک زن ۲۹ ساله روز پنج شنبه در اثر شلیک گلوله در یک ناآرامی در شهر لاندنری در ایرلند شمالی کشته شد. در این ناآرامی، با بمب‌های آتش زا و دیگر اجسام پرتابی به پلیس حمله شد. پلیس گفت این ماجرا را به عنوان یک حمله تروریستی قلمداد می‌کند.

یک روزنامه نگار محلی در پیامی در توئیتر نوشت این زن بعد از اصابت گلوله در کنار خودروی پلیس افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت پلیس بلافاصله این زن را به بیمارستان انتقال داد، اما در بیمارستان جان سپرد.

در ناآرامی روز پنج شنبه ده‌ها بمب آتش زا، آجر، بطری و ترقه به سمت خودرو‌های پلیس پرتاب شد. دو خودروی پلیس نیز به آتش کشیده شد.

این ناآرامی در واکنش به جستجوی خانه به خانه در این منطقه توسط شمار زیادی از نیرو‌های پلیس صورت گرفت. پلیس معتقد است بعد از کشف یک خودروی بمب گذاری شده بزرگ در ماه ژانویه در مقابل یک دادگاه در این منطقه هنوز هم خطر گروه‌های افراطی که با توافق صلح ۱۹۹۸ مخالفند وجود دارد. این توافق صلح تا حد زیادی به سه دهه خشونت در این منطقه پایان داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس