Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@02:59:44 GMT

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 98 تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۵۰۹

به گزارش ایرنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی و درخواست تعداد زیادی از داوطلبان، فرصت مجدد جهت ثبت نام در نظر گرفته شد.
بر این اساس، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند و افرادی که نیاز به ویرایش اطلاعات یا تکمیل مدارک دارند، در روزهای 30 تا 31 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**ثبت نام رتبه برترها در تسهیلات بدون آزمون
داوطلبان کارشناسی رشته بهداشت عمومی در صورتی که طبق آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان رتبه برتر در مقاطع بالاتر شورای هدایت استعداد درخشان، واجد شرایط استفاده از تسهیلات بدون آزمون باشند، مجاز به ثبت نام در کارشناسی ارشد رشته آموزش بهداشت هستند.
بنابراین در صورت تمایل جهت استفاده از شرایط بدون آزمون، ثبت نام در رشته آموزش بهداشت را انجام داده و مراحل بعدی ثبت نام طبق دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل شود.

**آخرین مهلت ویرایش انتخاب رشته
امروز 30 فروردین ماه آخرین مهلت ویرایش انتخاب رشته محل در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اعلام شده است.
از این رو، در صورت عدم تکمیل ظرفیت رشته های جراحی عمومی، ارتوپدی، بیهوشی، طب فیزیکی، بیماری های قلب و عروق بیماری های داخلی به داوطلبان متقاضی بورسیه و اعضای رسمی، باقی مانده ظرفیت به داوطلبان سهمیه مناطق محروم اختصاص داده می شود.

**یک آزمون به تاخیر افتاد
آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) قرار بود پنج اردیبهشت ماه برگزار شود که به علت همراهی با داوطلبان مناطق سیل زده، این آزمون 23 خردادماه برگزار می شود.
 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ۵هزار و ۱۴۲ داوطلب آبادانی و خرمشهری برای راهیابی به دانشگاه‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.

در آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانات اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۷ صبح در محل برگزاری آزمون حاضر می‌شوند.  همچنین یکهزار و ۹۰۹ داوطلبان خرمشهری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای ورود به دانشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.
آزمون رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و رشته علوم تجربی در صبح جمعه برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان برگزاری آزمون درب سالن امتحانات در نوبت صبح ساعت ۷ و سی دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) قابل مشاهده و چاپ است. 

امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور است، داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به درگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.

در گروه‌های علوم انسانی در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۵۷ نفر، تجربی هشت هزار و ۴۷۶ نفر، ریاضی هزار و ۷۱۳ نفر، زبان ۸۰۴ نفر و هنر ۴۲۳ نفر در حوزه‌های آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.
آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

 

بیشتر بدانید: 

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری