Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:56:14 GMT

برگزاری نخستین دوره تخصصی ویژه مربیان خانه‌های بازی کاشان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۶۶۰

برگزاری نخستین دوره تخصصی ویژه مربیان خانه‌های بازی کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی والی زاده صبح جمعه در حاشیه برگزاری نخستین دوره تخصصی ویژه مدیران و مربیان خانه‌های بازی کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره با هدف ایده آل سازی خانه‌های بازی شهرستان کاشان برگزار می‌شود و در این دوره روان شناسان بالینی پیرامون مباحث تربیت مربی، خلاقیت در بازی و همچنین وسایل بازی به ارائه مطالب می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانه‌های بازی صرفاً برای سرگرم کردن کودکان نیست، افزود: در این دوره مدیران و مربیان خانه‌های بازی با مراحل تحول کودک، بازی‌های مرتبط با هر دوره رشد، ارتباط مؤثر با کودک و نشانه شناسی اختلالات شایع کودکان و نیز انواع بازی‌های فردی، گروهی و آموزشی آشنا می‌شوند تا اهداف این مراکز در حوزه اجتماعی محقق شود.

نقش بازی کودکان در تحول اجتماعی، عاطفی، جسمی، ذهنی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان بازی را مهمترین مشغولیت کودک دانست و ابراز داشت: کودک در جریان بازی پرورش فکری، عاطفی جسمی و اجتماعی قرار می‌گیرد و در این دوره نقش بازی در ابعاد تحول اجتماعی، عاطفی، جسمی، ذهنی و تحول در خلاقیت مطرح می‌شود.

وی ضمن اشاره به مباحث مطرح شده در نخستین دوره تخصصی ویژه مدیران و مربیان خانه‌های بازی کاشان گفت: طبقه بندی و ویژگی اسباب بازی، هدفمند سازی وسایل محوطه اسباب بازی، بازار، طبیعت و دست ساز به عنوان منابع تأمین اسباب بازی و همچنین تجهیز با رویکرد هدفمند وسایل جدید، پرکاربرد و استفاده بهینه از فضا از جمله مباحث مطرح شده در این دوره است.

ارتقا سطح آگاهی و دانش مدیران و مربیان خانه‌های بازی کاشان مهم‌ترین هدف دوره آموزشی است

والی زاده ارتقا سطح آگاهی و دانش مدیران و مربیان خانه‌های بازی کاشان را مهم‌ترین هدف این دوره قلمداد کرد و اظهار داشت: در این دوره از اساتیدی همچون سحر کچویان و معصومه رمضانی بهره مند می‌شویم و این اساتید به ارائه ضرورت، عملکرد اساسی، عوامل محدود کننده و منابع یادگیری بازی در کودکان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این دوره طی ۱۰ روز و به مدت ۳۰ ساعت به صورت تئوری و عملی در خانه‌های بازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تشکیل می‌شود، افزود: در پایان نخستین دوره تخصصی ویژه مدیران و مربیان خانه‌های بازی کاشان از شرکت کنندگان آزمون اخذ شده و گواهی مهارت برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.

به گزارش مهر، شهرستان کاشان دارای ۹ خانه بازی تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ویژه کودکان سه تا هفت سال با رویکرد آموزش‌های بازی محور و با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی کودکان است.

کد خبر 4594908

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور