Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:52:47 GMT

جشنواره راديو يعني تمرين رقابت سالم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۷۷۰

جشنواره راديو يعني تمرين رقابت سالم

خبرگزاري آريا - مدير راديو قرآن برگزاري جشنواره راديو را بسيار مهم توصيف کرد و آن را ميداني براي رقابت سالم تهيه کنندگان و فعالان حوزه هاي توليد محتواي راديو دانست.
به گزارش خبرگزاري آريا از کميته اطلاع رساني چهاردهمين جشنواره بين المللي راديو، احمد ابوالقاسمي با بيان اين مطلب افزود: جشنواره راديو باعث مي شود از تعداد آثاري که صرفاً براي افزايش آمار کمي توليدات ساخته مي شوند کاسته شده و بر تعداد آثار کيفي افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در وجود انسان ها حس خوب ديده شدن وجود دارد. اين جشنواره عامل موثري در ديده شدن افراد و فعالان راديوست. اين ديده شده به آنها انگيزه بيشتري مي دهد تا آثار بهتري نسبت به گذشته توليد کنند.
ابوالقاسمي گفت: جشنواره همچنين تهيه کنندگان را تشويق به يادگيري مي کند تا با علوم و دانش جديد رسانه بخصوص راديو بيشتر آشنا شوند و به دانسته هاي گذشته خود اکتفا نکنند.
مدير راديو قرآن تعداد آثار شرکت کننده از اين شبکه راديويي را در جشنواره بيش از 20 عدد برشمرد و افزود: اين راديو تعداد 10 اثر براي داوري بخش مستمر 2 ، اثر براي بخش ويژه 2 ، اثر براي بخش بين الملل و 7 اثر براي بخش آزاد ارسال کرده است که اميد مي رود براي راديو قرآن افتخار آفرين باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند