Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@18:09:55 GMT

تحریم‌ها، ما را قوی‌تر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۹۵۴

تحریم‌ها، ما را قوی‌تر می‌کند

رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا در تحریم بانک مرکزی ونزوئلا خطاب به واشنگتن گفت: تحریم‌های شما ما را قوی‌تر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به تحریم بانک مرکزی این کشور توسط ایالات متحده آمریکا تاکید کرده که تحریم‌ها سبب قوی‌تر شدن کشورش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو در واکنش به تحریم بانک مرکزی این کشور و خطاب به آمریکا گفت: «تحریم‌های شما کاملا غیراخلاقی و بی‌‌مسئولیتی هستند. بانک‌های مرکزی (هر کشوری) مقدس هستند».

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، مادورو در نطقی تلویزیونی افزود: «بگذارید این را بگویم که تحریم‌ها، حتی بیشتر از قبل به ما قدرت می‌دهد».

به گفته رئیس‌جمهور ونزوئلا، این کشور در نهایت قادر به مقابله با تحریم‌های آمریکا خواهد بود و راه خودش را پیدا خواهد کرد.

دولت آمریکا چهارشنبه ضمن اعمال تحریم‌های جدید علیه ونزوئلا، بانک مرکزی این کشور را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد. به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، این تحریم‌ها هشداری به تمامی بازیگران خارجی در ونزوئلا از جمله روسیه است.

آمریکا بعد از به رسمیت شناختن رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا به عنوان «رئیس‌جمهور مشروع»، علاوه بر تحریم‌ها علیه بخش‌های مختلف نفتی، بانکی و مقامات ونزوئلایی، این کشور را به اقدام نظامی تهدید کرده است.

«خوان گوایدو» سوم بهمن سال گذشته (۱۳۹۷) خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و آمریکا هم به فاصله کمتر از نیم ساعت، او را به رسمیت شناخت. آمریکا از آن زمان در حال اعمال فشارها علیه دولت قانونی ونزوئلا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا ونزوئلا ترامپ تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است