Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس انگلیسی رقابت‌های فرمول یک معتقد است که به زودی جهان هفتمین جام و صدمین پیروزی لوئیس همیلتون، راننده تیم مرسدس را می‌بیند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اخبار فرمول یک، مارتین براندل گفت: بیایید به دوران درخشش تیم ردبول بازگردیم و زمانی که سباستین فتل چهار عنوان قهرمانی جهان را فتح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس همیلتون همواره بی‌توجهی می‌کرد و فریاد می‌زد که سباستین فتل بهترین ماشین را دارد. این خنده‌دار است وقتی به خاطر داریم که لوئیس همیلتون در پنج سال اخیر چه ماشینی داشته است.

این کارشناس مطرح فرمول یک افزود: اگر تیم مرسدس فرم کنونی خود را در رقابت‌های فرمول یک ادامه دهد این امکان وجود دارد که پس از چند سال هفتمین جام لوئیس همیلتون و صدمین پیروزی او را ببینیم.

لوئیس همیلتون صدمین پیروزی خود را در گرندپری چین کسب کرده بود.

لوئیس همیلتون: فراری ماشین خوبی دارد اما از آن استفاده حداکثری نمی‌کند!

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی

یک متخصص طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. او در این برنامه راهکاری ساده را برای درمان بی‌خوابی آموزش داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!