Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:19:30 GMT

واکنش خانواده قذافی به تحولات اخیر لیبی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۰۸۱

واکنش خانواده قذافی به تحولات اخیر لیبی

خانواده دیکتاتور سابق لیبی طرف‌های درگیر در این کشور را به توقف جنگ در طرابلس فراخواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ولید بن زاید، سخنگوی رسمی خانواده معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در کنفرانس مطبوعاتی نسبت به تحولات اخیر این کشور واکنش نشان داد.

وی طرف های درگیر در لیبی را به توقف جنگ در طرابلس و برگزاری کنفرانس گفت‌وگوی ملی برای خروج از بحران فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی خانواده قذافی تصریح کرد: با نهایت تأسف حوادث خونین این روزهای لیبی و به ویژه طرابلس را دنبال می‌کنیم و این خونریزی‌ها و درگیری‌ها بسیار نگران کننده است.

وی افزود: با توجه به مسؤولیت اخلاقی مان در قبال کشور از تمامی شخصیت ها و چهره‌های ملی و همچنین بزرگان قبایل مختلف می‌خواهیم که تمامی تدابیر لازم برای توقف درگیری در کشور را اتخاذ کنند.

ولید بن زاید ادامه داد: ما به شدت استفاده از زور و سلاح و ارعاب مردم بی‌گناه و همچنین تخریب املاک عمومی و خصوصی را محکوم می‌کنیم. جنگ کنونی در مرزهای طرابلس تنها بر مشکلات می‌افزاید و یک فاجعه برای همه خواهد بود.

وی در ادامه اظهارات خود مداخله مستقیم ناتو را عامل اوضاع کنونی لیبی دانست و از هیئت اعزامی سازمان ملل به این کشور و کشورهایی که امنیت و ثبات لیبی برای‌شان مهم است، خواست که برای حل و فصل بحران این کشور اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليبي معمر قذافي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا