Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

طرفداری- جیمز میلنر، هافبک باشگاه لیورپول معتقد است که هدف تیمش در حال حاضر پیروزی در تمامی مسابقات پیش رو است.

قرمزها در لیگ قهرمانان اروپا پس از پیش رو برداشتن پورتو به مصاف بارسلونا در نیمه نهایی خواهند رفت. در لیگ برتر نیز آنها 4 بازی دیگر دارند و رقابتی تنگاتنگ با منچسترسیتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی لیورپول، میلنر در این خصوص گفت:

لیگ در دستان منچسترسیتی بوده و ما تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که در مسابقات باقی مانده پیروز شویم تا به آنها فشار آوریم. فکر کنم حداکثر بازی هایی که در این فصل داریم 7 عدد هستند و اگر بتوانیم همه آنها را ببریم، حداقل یک جام فتح خواهیم کرد و بنابراین این هدف ماست. کارمان بسیار سخت است. بازی ها فاصله کمی دارند و در هر مسابقه نیز فشار زیادی روی تیم است. بنابراین ما به تمام بازیکنان نیاز داریم و فکر می کنم به خوبی با این مسئله در برهه فعلی کنار آمده ایم. تیم خوبی اینجا در لیورپول داریم ولی باید بگویم ذهنیت تیم نیز خیلی خوب است. همه بازیکنان کنار هم هستند و روی بازی بعدی تمرکز کرده اند.

وی در مورد قدرت خط حمله لیورپول اضافه کرد:

نکته خوب در مورد سه نفر خط حمله این است که اگر یک نفر آنها خوب بازی نکند، دو نفر دیگر می توانند تیم را به گل برسانند. البته نباید نقش بازیکنان عقب تر را نیز نادیده گرفت و شما دیدید هندرسون و ترنت الکساندر آرنولد در بازی مقابل پورتو پاس گل دادند. بنابراین شما با داشتن چنین بازیکنانی می توانید به روش های مختلف گل بزنید. حتی می بینید که ما روی ضربات ایستگاهی گل می زنیم که فن دایک این کار را خوب انجام می دهد. بنابراین دیدن این مسئله در تیم زیباست و نشان می دهد ما تیم قدرتمندی هستیم. در واقع اگر تیمی بخواهد روش بازی ما را متوقف کند، ما می توانیم از طرق مختلف به گل برسیم.

کاپیتان دوم قرمزها در مورد رویارویی با بارسلونا افزود:

می توانیم بارسلونا را شکست دهیم. بازی سختی خواهد بود. من چندبار مقابل آنها قبل از حضور در لیورپول بازی کرده ام و هیچ گاه نتایج مناسب را کسب نکرده ام. فکر می کنم این سومین رویارویی من مقابل بارسونا خواهد بود. آنها تیم قدرتمندی هستند و ما این را می دانیم. بارسلونا بازیکنانی در ترکیبش دارد که توانایی های فردی خیلی خوبی دارند و باید سعی کنیم آنها را متوقف کنیم و فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. البته این را باید در نظر گرفت که بارسلونا تاکنون بازی های زیادی مقابل تیمی به سبک ما بازی نکرده است. به هر حال مطمئنم که علاوه بر یک بازی سخت، شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود. بارسلونا تیم خوبی است ولی ما نیز تجربه خوبی در این رقابت ها کسب کرده ایم. سال گذشته به فینال رسیدیم و قبل از آن نیز در فینال لیگ اروپا حضور داشته ایم. شما می بینید امسال باتجربه تر بازی می کنیم. حتی شب هایی که خوب پیش نرفته اند را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو، بازیکن بارسلونا، در اینستاگرامش استوری‌ای منتشر کرده که در آن عکسی با داروین نونیز، مهاجم لیورپول، به چشم می‌خورد. این دو بازیکن در تیم ملی اروگوئه هم‌تیمی هستند و در بارسلونا با هم دیدار کرده‌اند.

مطابق آخرین شایعات، داروین نونیز پس از فصل سخت و پرفشاری که در لیورپول پشت سر گذاشته، به عنوان جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی در بارسا دیده می‌شود.

شاگردان کلوپ تقریباً تمام شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست داده‌اند. این مهاجم اروگوئه ای با وجود داشتن فصلی فوق العاده، در هفته‌های اخیر بازیکن تعویضی بوده و بهترین روزهای ممکن را پشت سر نمی‌گذارد.

نونیز پس از توهین برخی از هواداران، تمامی عکس‌های لیورپولی را در اینستاگرام خود حذف کرد و تنها تصاویری با تیم ملی و بنفیکا را در صفحه‌اش باقی گذاشت.

هنوز هیچ تصمیمی در مورد وضعیت لواندوفسکی و فروش احتمالی او وجود ندارد، اما رابطه خوب نونیز با آرائوخو می‌تواند این مهاجم را به بارسلونا نزدیک کند.

دیگر خبرها

  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد