Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: دیواره‌های حفاظتی شهرهای معمولان و پلدختر در سیل امسال تخریب شده و عملکرد حفاظتی خود را به طور کامل از دست داده‌اند.

رضا میرزایی افزود: در صورت ورود یک سامانه بارشی و ریزشی معادل ۵۰ میلیمتر در مدت ۱۲ ساعت، مجددا سیلاب وارد منازل مردم، خیابان‌ها و معابر می‌شود، لذا با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی‌ها در اردیبهشت ماه، هنوز خطر آب‌گرفتگی برخی نقاط در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وضعیت موجود، شهرهای پلدختر و معمولان ایمن نیستند و شرکت آب منطقه‌ای لرستان هفته آینده ساخت دایک(دیواره) حفاظتی و ساماندهی رودخانه کشکان در شهر معمولان را با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سیل پلدختر معمولان منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از نصب ۳۹۴۸ علمک در سال ۱۴۰۲ در شهرها و مناطق سخت‌گذر روستایی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳۹۴۸ علمک گاز تازه در سطح استان نصب شد که از این تعداد ۱۸۶۵ علمک در شهرها و ۲۰۸۳ علمک در روستاها بوده است.

وی با اشاره به سخت‌گذر و دوردست‌بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در شهرها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ علمک در روستاها نصب شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • احتمال آبگرفتگی در معابر گیلان وجود دارد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه