Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:48:38 GMT

محموله یخچال‌های قاچاق در رباط‌ کریم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۷۸۸

محموله یخچال‌های قاچاق در رباط‌ کریم توقیف شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان رباط ‌کریم از توقیف یک دستگاه کامیون با 23 دستگاه یخچال قاچاق به ارزش یک ‌میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شهرام پورسعادت در این خصوص اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 مرکزی هنگام گشت زنی در راه های ارتباطی رباط کریم به یک دستگاه خودروی کامیون با یک سرنشین مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از قسمت بار خودروی توقیفی، 23 دستگاه یخچال خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌ کریم تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر بارگیری غیرقانونی محموله قاچاق به قصد فروش در پایتخت اعتراف کرد.
به گفته وی، پرونده پس از تکمیل تحویل مراجع قانونی شد.
رباط کریم یکی از 16 شهرستان استان تهران است که در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی پایتخت قرار دارد.
تهرام/9353/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس قاچاق رباط كريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین