Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:46:54 GMT

آخرین آمار فروش گیشه سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۰۰

آخرین آمار فروش گیشه سینمای ایران

آخرین آمار فیلم‌های سینمایی روی پرده سینماها در حالی اعلام شد که یک فیلم جدید به گیشه سینماها اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «تگزاس۲» به کارگردانی مسعود اطیابی که از ۲۸ فروردین‌ماه روی پرده رفت و جایگزین فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» شد، تاکنون حدود ۳۸۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم را حدود ۴۶ سینما در تهران و شهرستان به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، که در حدود ۱۷۴ سینما در سطح کشور آن را نمایش ‌می‌دهند، پس از گذشت چهار هفته نمایش، به فروشی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان دست پیدا کرد و یک میلیون و ۳۶۰ هزار نفر مخاطب این فیلم را در سینما تماشا کردند.

فیلم «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی، «ژن خوک» سعید سهیلی و «پیشونی سفید۳» به کارگردانی سیدجواد هاشمی که این‌ها نیز از جمله فیلم‌های اکران نوروزی بودند و نمایششان را از ۲۵ اسفندماه آغاز کردند، به ترتیب با گذشت چهارهفته نمایش، یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان فروش داشتند.

همچنین فیلم «زندانی‌ها» مسعود ده‌نمکی در این چهارهفته نمایش، به فروشی نزدیک به سه میلیارد تومان دست پیدا کرده و فیلم سینمایی «چهارانگشت» حامد محمدی نیز در همین بازه زمانی حدود هفت میلیارد تومان فروش داشته و حدود نیم میلیون نفر پای دیدن آن نشستند.

فیلم «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی نیز که نمایش آن حدود شش روز است متوقف شده، بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سینمای ایران، بیش از ۲۲ و نیم میلیارد تومان فروش کرد و در این مدت چهار هفته‌ای حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر پای تماشای آن نشستند.

همچنین فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی نیز که هفته‌های آخر نمایش خود روی پرده را پشت سر می‌گذارد، بعد از ۹ هفته اکران حدود سه میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

لازم به ذکر است تمام آمار، اعداد و ارقام استفاده شده در این گزارش بر اساس اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران نوشته و تهیه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمار فروش آمار فروش سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

کد خبر: 1229087 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یکطرفه شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • کاهش سرقت در اردبیل