Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:04:41 GMT

2 کودک در فاضلاب مدرسه کاشمر جان باختند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۰۵

2 کودک در فاضلاب مدرسه کاشمر جان باختند

مشهد- ایرنا- سقوط 2 کودک داخل سپتیک (مخزن سرپوشیده) فاضلاب مدرسه روستای سنجدک بخش کوهسرخ کاشمر منجر به مرگ آنان شد.

بخشدار کوهسرخ روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: 2 پسر چهار و پنج ساله اهل روستای سنجدک دیشب در محل سپتیک و مخزن سرپوشیده جمع آوری فاضلاب سرویس های بهداشتی مدرسه در حال بازی بودند که به علت ریزش سقف داخل آن سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید کاریزنویی افزود: با اطلاع والدین که پس از چند ساعت جستجو متوجه سقوط کودکان در این محل شدند، نیروهای اورژانس 115، نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی‌ کاشمر و نیروهای آتش نشانی ایور در نزدیک این منطقه به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: اجساد این 2 کودک توسط نیروهای اعزامی از داخل فاضلاب بیرون آورده شده و توسط 2دستگاه آمبولانس به شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ انتقال یافتند.
وی گفت: بررسی ‌های بیشتر در این زمینه از سوی دستگاه ‌های ذیربط ادامه دارد.
کاریزنویی در باره علت باز بودن در مدرسه در ساعت تعطیلی آن افزود: اغلب محوطه‌ های مدارس روستایی پس از تعطیلی نیز باز هستند و جوانان و نوجوانان برای ورزش از آن استفاده می‌ کنند.
وی اظهار داشت: مسئول آموزش و پرورش به همراه مسئول حراست این اداره صبح امروز از مدرسه بازدید کرده و دستور حصار کشی اطراف سپتیک را صادر کردند.
وی گفت: هرچند سازه مدرسه مناسب است ولی به دلیل بالا بودن سطح آب منطقه باید سپتیک اجرا شود و چاه جذبی برای فاضلاب مناسب نیست.
کاشمر با 2 بخش مرکزی و کوهسرخ در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سقوط دو كودك بخش كوهسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود