Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:39:11 GMT

مهدویت به‌معنای فرهنگ انتظار است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۰۶۳

مهدویت به‌معنای فرهنگ انتظار است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳۰ فروردین ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه مهدویت یعنی فرهنگ انتظار، گفت: متاسفانه در ادارات و همچنین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به مساله مهدویت کمتر پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه جشن‌های نیمه شعبان باید پرشکوه برگزار شوند تا نشان دهیم که شهر و منطقه و کشور ما در شان امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم که منتظران واقعی حضرت ولی عصر(عج) هستیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی، یادآور شد: در سال ۵۷ برخی این عقیده را داشتند که دیگر با به پیروزی رسیدن انقلاب، نیازی به ارتش نیست، در حالی که امام راحل فرمودند که ارتش باید تثبیت شده و روز ۲۹ فروردین را به نام ارتش نامگذاری نمودند.
وی تاکید کرد: ارتش برای پیاده شدن احکام الهی تلاش می‌کند و مقام معظم رهبری نیز از ارتش راضی بوده و می‌فرمایند که ارتش امروز کارآمدتر و بهتر بوده و از نظر آمادگی در سطح بالایی است، ارتش در حوادث اخیر نشان داد که خود را فدای ملت می‌کند و تقوا و تدین در وجود تمامی نیروهای نظامی ریشه دوانده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: اتحاد و انسجام ارتش و نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان بوده که بدون اینکه نام و تصویری از آنان در میان باشد، در راستای تامین امنیت کشور تلاش می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ارتش ارتش جمهوری اسلامی مهدویت نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان