Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:01:21 GMT

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۴۶۹

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - ترويج فرهنگ غرب اشرافي گري، محکوم کردن اقدام آمريکا نسبت به نهاد مردمي سپاه افتخار سپاه در دفاع از ولايت و انقلاب و نقش سربازان گمنام در امنيت پايدار از جمله محورهاي سخنان ائمه جمعه شهرستان هاي استان کرمان است.

**جيرفت :
به گزارش ايرنا، امام جمعه جيرفت در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه جيرفت گفت: مديران بايد خادم مردم باشند لذا بايد زندگي ساده اي مثل مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: وقتي حقوق نجومي و زندگي اشرافي گري در جامعه ترويج پيدا مي کند فساد اقتصادي بيشتر مي شود.
وي اظهار داشت: امروز فرستادن بچه ها به کلاس موسيقي نوعي ترويج موسيقي بوده و اين يعني تغيير سبک زندگي جامعه و جدايي از ارزشهاي جامعه است.
وي از نمايندگان مجلس خواست تا در مساله سند 2030ورود کنند، گفت: نمايندگان مجلس نبايد به مسئولان دولتي اجازه اجراي اين سند را دهند.
خطيب جمعه جيرفت بيان کرد: دشمن از ابتدا تاکنون رهبري را در جامعه جايگاه تشريفاتي داشته باشند لذا امروز دشمنان دنبال ترويج اين مساله هستند.
وي ولايت مداري را رمز مهم پيشرفت جامعه اسلامي برسمرد و گفت: اين روحيه دشمن را نااميد مي کند.
وي به بستن صفحه اينستاگرامي سردار سليماني اشاره کرد و گفت: اگر امام گوشه چشمي عنايت کنند دشمنان را از صفحه روزگار محو مي کنند.
وي از شهردار و مجموعه مسئولان براي خدمات در زمان سيلاب تشکر کرد و گفت: لايه روبي رودخانه ها بايد بصورت ويژه در دستور کار قرار گيرد.
امام جمعه جيرفت ضمن تبريک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: عامل نابودي و نااميدي تروريست ها فعاليت هاي سربازان گمنام زمان(عج) است.
** سيرجان :
امام جمعه سيرجان در خطبه هاي نماز اين هفته گفت : حاکمان کاخ سفيد به همراه صهيونيست ها بيش از40 سال بر ملت ايران با جنگ ، تحريم ، ترور و توطئه هاي گوناگون قصد حاکميت مجدد را داشتند اما ملت ، نظام و کشور ما نه تنها عقب نشيني نکرد بلکه به اقتدار رسيد و امروز هم با توطئه هاي همه جانبه پنهان و سياست هاي خصمانه آشکارراه به جايي نمي برند و به اهداف شان نخواهند رسيد.
حجت الاسلام سيدمحمود حسيني حرکت هاي جديد آمريکا در ونزوئلا ، سودان و ليبي را محکوم کرد و گفت : مردم تصميم گيرنده هستند و سرنوشت کشور خود را رقم مي زنند و همانطور که عراق ، سوريه ، لبنان و ديگر کشورهاي منطقه را از دست داديد هرگز به نقشه مورد نظر خود نخواهيد رسيد زيرا ملت ها مقابل شما هستند.
وي همراهي مردم ، مسئولان و نيروهاي مسلح را در مهار بحران سيل اخير در کشور را نشان از اتحاد و همدلي بي سابقه ملت ايران عنوان کرد و گفت : کارشکني هاي آمريکا براي نرسيدن کمک هاي سيل زدگان به جايي نرسيد و امروز خوب بود استکبار جهاني به خود مي آمد و مي ديد که نه تنها ملت ايران در صحنه کمک رساني بودند بلکه مردم و جوانان برخي کشورهاي منطقه همراه ملت ايران شدند.
خطيب جمعه سيرجان با تبريک ميلاد حضرت مهدي عج گفت : فلسفه ظهور حضرت مهدي حاکميت اسلام و برپايي عدل و داد است و بر اساس آيات و روايات و تاريخ گذشته مي دانيم حق هميشه پيروز است و باطل به زودي نابود مي شود.
وي افزود : در طول تاريخ هم ظالمان و مستکبران حاکميت شان گذرا بود و امروز هم ستمگراني که با کشتار مردم در يمن ، سوريه ، افغانستان و عراق و ديگر کشورها ازارتکاب هر ظلمي کوتاهي نکردند غروب و افول شان حتمي و نزديک است و اين سپاه اسلام است که حق را ياري مي کند و حاکم است.
خطيب جمعه سيرجان به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با جمعت قرآني کشورهم پرداخت و قرآن را موجب سعادت و اقتدار جامعه اسلامي دانست و گفت : تسليم در برابر طاغوت ، بدفهمي ها و کج فهمي ها ناشي از دوري از قرآن است و خواستار برنامه ريزي هاي فراگير براي گسترش فرهنگ قرآن کريم شد.
امام جمعه سيرجان به مناسبت هاي مختلف هفته از جمله ميلاد امام زمان و روز سربازان گمنام اشاره کرد و افزود : اين نيروهاي اطلاعاتي در کشف هر توطئه اي عليه نظام اسلامي و ملت ايران موفق بودند و مجاهدات خاموش داشتند و اشراف اطلاعاتي بر تحرکات و توطئه هاي دشمن داشتند و دارند که جاي سپاسگزاري و تقدير است.
حج ت الاسلام حسيني به دوم ارديبهشت ماه سالروز تشکيل سپاه پاسداران در سال 57 هم پرداخت و گفت : سپاه از جمله نهادهاي تشکيلاتي و مردمي است در اقتدار و امنيت و پيشرفت کشورنقش آفريني خوبي را داشته و دارند در حوزه هاي دفاعي ، امنيت ، ساخت سلاح و آمادگي در ماموريت هاي محوله موفق بودند و دشمن هم که امروز مي داند قدرت خود را از دست داده است او را تروريست مي خواند تا بلکه بتواند براساس سياست هاي جاهلانه خود به اصطلاح شکست خود را جبران کند.
خطيب جمعه سيرجان به مناسبت هفته کار و کارگر و سال رونق توليد اشاره کرد و توليد و خودکفايي را ابزار پيروزي در جنگ اقتصادي دانست و سپس به دهه تکريم از مساجد پرداخت و تکريم از مساجد را ضمن تنظيف و زيبايي هميشگي ، گستردگي جمعيت و حضور جوانان در مسجد دانست.
**کرمان :
خطيب جمعه کرمان با محکوم نمودن اقدام وقيحانه سردمداران آمريکا نسبت به سپاه پاسداران گفت : امروز اين نهاد مردمي مفتخر به پاسداري از حريم ولايت و انقلاب اسلامي است .
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام احمد شيخ بهائي در آئين اين هفته نماز جمعه کرمان با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي هويت همه چيز را تغيير داد، گفت: در قالب انقلاب اسلامي ملت به هويت اصلي خود برگشت و در کنار ملت، ارتش و ساير نيروهاي مسلح نيز به هويت اصلي خود براي حفاظت از منافع و آرمان هاي ملت برگشت و سپاه افتخار دارد که پاسدار انقلاب اسلامي است.
وي گفت: ترامپ در گذشته از ملت ايران به عنوان ملت تروريست نام برده بود و حالا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را گروه تروريستي اعلام کرده و عجيب است که آنها آنچه را که شايسته خودشان است به ما نسبت مي دهند.
حجت الاسلام شيخ بهائي با تاکيد بر اينکه خداوند متعال دشمنان ما را احمق آفريده است، اظهار داشت: دشمنان مي توانستند با تبليغات خود مردم را به سپاه و بسيج بدبين کنند و از حماقت شان زماني اين کار را انجام دادند که سپاه در خط مقدم خدمت به مردم در جريان سيل بود.
خطيب جمعه کرمان با اشاره به پوشيدن لباس پرافتخار سپاه تاکيد کرد: همه ما يک صدا مي گوئيم که ما ملت ايران همه سپاهي هستيم.
حجت الاسلام شيخ بهايي با اشاره به اينکه ائمه اطهار (ع) فرموده اند هر جا ديديد دو روايت به شما رسيد يکي طبق نظر دشمنان و يکي خلاف نظر آنها بود، موردي را اجرا کنيد که مخالف نظر دشمنان است و رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز فرموده اند هر چه که ديديد دشمن از آن تعريف کرد، در آن بازنگري کنيد.
وي يادآور شد: يک زماني دشمن در اين کشور از رنگ سبز حمايت مي کرد و يک عده از دشمنان شناخته شده و افرادي نيز سبز شدند و معلوم شد رنگ شيطاني است و اما يک زماني اين رنگ سبز به رنگي تبديل شده که دشمنان با آن مخالفت کردند و ديديد که در چند ماه گذشته دشمنان چه توطئه هايي عليه سپاه کردند.
امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: سپاه يک نهاد است و ممکن است افرادي در اين لباس نيز اشتباه کنند و اين موضوع در هر لباسي ممکن است رخ دهد و در حقيقت روحانيت، سپاه، ارتش، بسيج، دانشگاهيان و ديگر اقشار مدافعان و محافظان اسلام هستند و تبلغيات دشمن اثر نمي کند.
حجت الاسلام شيخ بهايي با بيان اينکه سيل اخير يک امتحان، بلا و نعمت بود، گفت: اين سيل از نظر خسارت هاي وارده به مردم يک بلا بود اما نعمت اين بود که دلها را به هم نزديک کرد.
وي تاکيد کرد: قوه قضائيه بايد با تدبير رسيدگي کند که اگر در حادثه سيل اخير کوتاهي شده حتما با مقصران برخورد شود و مسئولان بايد از اين تجربه گرانقدر که به آساني به دست نيامده استفاده کرده و تصميمات درست، دقيق، بدون تکيه به دشمن و با تکيه به نيروهاي جهادي، جوانان، شرکت هاي دانش بنيان و در سايه منويات رهبري را اتخاذ کنند و برنامه ريزي کرده و به موقع اجرا کنند و به درستي نظارت شود.
امام جمعه موقت کرمان ضمن دعوت همگان به رعايت تقواي الهي، گفت: هيچ راه نجاتي به جز راه تقوا وجود ندارد و حجم سفارش ها درباره تقوا به دليل اهميت آن است.
وي در ادامه ضمن تبريک اعياد شعبانيه به ويژه ميلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهارداشت: ما منتظر حکومت جهاني حضرت مهدي (عج) هستيم.
**ريگان :
امام جمعه ريگان گفت: برادران ما در وزارت اطلاعات در عين گمنامي همه جا حضور دارند .
حجت الاسلام علي رنجبر ماهاني در نماز اين هفته ريگان با تبريک ميلاد امام زمان عج و نامگذاري اين روز به نام روز سربازان گمنام امام زمان گفت: مقام معظم رهبري فرمودند وزارت اطلاعات چشم بينا و بيدار نظام اسلامي است .
وي بيان داشت: برخورد با عوامل شرارت و ناامني و مقابله با باندهاي فساد اقتصادي و رصد فعاليت سرويس هاي جاسوسي بيگانه از اقدامات با ارزش و قابل تقديري است که طي يکسال گذشته وزارت اطلاعات توانسته است در کارنامه درخشان خود به منصه ظهور بگذارد .
امام جمعه ريگان عنوان کرد : برادران ما در وزارت اطلاعات در عين گمنامي همه جا حضور دارند خصوصا انجايي که دشمنان قسم خورده در کمين و ضربه زدن به نظام انقلاب بوده اند و هستند.
رنجبر ماهاني به سالروز تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال 58اشاره و ابراز داشت: اولين طرح براندازي نظام جمهوري اسلامي که در کودتاي نوژه بود نقش بي بديل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سرکوب اين کودتا موثر بود .
وي با اشاره به دومين طرح براندازي نظام جمهوري اسلامي که کودتاي قطب زاده بود اشاره کرد و اظهار داشت: اين کودتا توسط اطلاعات سپاه عوامل ان شناسايي و بازداشت شدند.
امام جمعه ريگان گفت: امريکائيها امروز ضربات مهلکي از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خورده اند و اعلام مي کنند به خاطر امنيت در خاورميانه و جهان سپاه پاسداران را در ليست تروريست قرار داده ايم
رنجبر ماهاني بيان داشت :ما به امريکائيها مي گوييم ايا بي ثباتي و ناامني در منطقه را داعش و القاعده به وجود اورد يا سپاه پاسداران و امريکائيها بدانند تمام ملت ايران سپاهي اند و حامي و قدران سپاه پاسدران انقلاب اسلامي هستند .
7450/7429/ 7435/ 7440/7443/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان