Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:43:08 GMT

علی کریمی: سرنوشت قهرمانی دست ما نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۵۷۰

علی کریمی: سرنوشت قهرمانی دست ما نیست

علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که آبی‌پوشان برای قهرمان شدن باید بیشترین امتیاز را از بازی‌های باقیمانده بگیرند و منتظر از دست دادن امتیاز توسط دیگر مدعیان باشند.

به گزارش مشرق، علی کریمی با اشاره به وضعیت استقلال بعد از پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: خدا را شکر که این بازی سخت را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن سه امتیاز بسیار مهم بود، آنهم در حالی که به شدت خسته بودیم. حالا تا بازی بعدی برابر الهلال عربستان فرصت لازم را داریم تا به خوبی ریکاوری کنیم و آماده آن مسابقه شویم.

وی با اشاره به شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر تأکید کرد: ما با صدر جدول پنج امتیاز اختلاف داریم و در چهار هفته پایانی این فرصت را خواهیم داشت تا اختلاف را کم کنیم. البته نباید فراموش کرد که استقلال صدرنشین نیست به همین دلیل سرنوشت قهرمانی دست خودمان نیست. خیلی‌ها می‌گویند مثلاً اگر پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی یا سپاهان شکست بخورد، این موضوع به سود ماست، ولی باید به این موضوع هم توجه کرد که تراکتورسازی نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات خطیر درباره تمدید قرارداد پاتوسی

هافبک تیم فوتبال استقلال افزود: مسئله مهم این است که ما باید منتظر نتایج رقیبان و دیگر مدعیان باشیم. الان با توجه به وضعیت جدول، تراکتورسازی و پرسپولیس شرایط خوبی دارند، ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما هرگز بابت قهرمانی ناامید نمی‌شویم. استقلال باید از بازی‌های باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیرد و منتظر باشد تا رقیبانش امتیاز از دست بدهند. ما به هواداران قول می‌دهیم که تا آخرین هفته تلاش کنیم.

کریمی با اشاره به وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما واقعاً در سخت‌ترین گروه قرار داریم و تیم‌هایی که همگروه ما هستند، در کشورهای‌شان از بهترین‌ها به شمار می‌آیند. نمی‌دانم چرا قرعه‌کشی این دوره از مسابقات این‌طور بوده است. بعد از گروه ما، گروه پرسپولیس هم سخت است، ولی دو گروه دیگر بسیار آسان است و قدرت تیم‌ها با تیم‌هایی که همگروه ما هستند، قابل قیاس نیست. بازی بعدی با الهلال هم بسیار مهم است و اگر این بازی را ببریم، درصد مهمی از راه صعود را طی خواهیم کرد.

وی در خصوص غیبت فرشید باقری در تمرینات تیم استقلال، خاطرنشان کرد: امیدوارم که کار فرشید درست شود و به تیم برگردد. فرشید بازیکن خوب و توانمندی و به وجود این بازیکن نیاز داریم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال علی کریمی فوتبال قهرمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟