Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:30:12 GMT

ارتش، سپاه و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۶۱۶

ارتش، سپاه و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: ارتش و سپاه همگام و همراه با اقشار مردم در منطقه سیل زده، با تمامی امکانات خود، به مردم این مناطق خدمت رسانی می کنند.
وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نیز، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج با تقدیم هزاران شهید و جانباز از حریم میهن اسلامی دفاع کردند و امروز نیز در کنار مردم از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امنیت کنونی و پایدار کشورمان به برکت مجاهدت های نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیت آفرینان این مرز و بوم است.
وی گفت: دولت نیز باید تا حدتوان خود برای خدمت رسانی و جبران خسارت های سیل در مناطق و استان های مختلف کشور تلاش کند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: همه می دانیم که توان و بودجه کافی برای جبران خسارت ها در زمان کوتاه وجود ندارد و از این رو دستگاه ها تمام اهتمام خود را برای رفع مشکلات به کار بسته اند لیکن برای جبران خرابی های به وجود آمده نیازمند معجزه ای هستیم که مردم می توانند آن را رقم زنند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه همواره در کنار سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و عصر حاضر امنیت آفرین کشور بوده و دشمنی های آمریکا با این نهاد مقدس، خللی در نقش انکارناپذیر آن در کشور وارد نخواهد کرد.
حجت الاسلام با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم آل محمد(عج) اضافه کرد: آحاد مردم باید منتظران واقعی بوده و از محرمات خودداری کرده و زندگانی توام با پرهیزکاری داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها