Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج گفت: تلاش همه اقشار برای حفظ امنیت پایدار کشور یکی از نیازهای لازم و ضروری در شرایط فعلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد اظهار داشت: قبل از هر چیز اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه را به همه مسلمانان به ویژه نمازگزاران عزیز سنندجی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته، افزود: ایام هفته سربازان گمنام را به همه خادمان عرصه امنیت کشور تبریک عرض کرده و امیدواریم که همه ما در راستای تثبیت و ادامه این امنیت و آرامش در کشور مشارکت و همراهی داشته باشیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور ما استفاده می‌کند، گفت: حفظ وحدت و همدلی و تلاش برای ادامه امنیت و آرامش موجود در کشور نیازمند مشارکت فعال و بهتر مردم در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی از تمامی خادمان به عرصه امنیت کشور تقدیر کرد و افزود: تلاش‌های سربازان گمنام در راستای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه مسلمانان جهان، افزود: نیمه شعبان یکی از با برکت ترین روزها و ایام سال به شمار می‌رود و همه ما باید نسبت به این اعیاد بسیار پر خیر و برکت توجهی ویژه داشته باشیم.

وی به اهمیت طاعت و عبادت خدای متعال در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود که همه مسلمانان از فرصت اعیاد شعبانیه برای عبادت و بندگی خدای متعال استفاده کنند.

ماموستا خدایی همچنین با اشاره به وضعیت بعضی از استان‌های سیل‌زده کشور، عنوان کرد: هر چند که تاکنون تلاش‌های زیادی در راستای خدمت به مناطق سیل زده در کشور صورت گرفته ولی انتظار می‌رود که این تلاش‌ها با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر مشارکت هرچه بهتر مردم در راستای کمک به افراد سیل زده، عنوان کرد: انتظار می‌رود که مردم همچنان کمک‌های خود را برای خدمت بهتر به مناطق سیل زده کشور جمع‌آوری و در اختیار نهادهای مسئول قرار دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی بسیار خوب مردم استان کردستان در امور خیر، عنوان کرد: انتظار می‌رود که کردستانی‌ها در این امر خیر که کمک به افراد سیل زده در استان‌های مختلف کشور است، مشارکت و همراهی جدی و فعال داشته باشند.

امام جمعه قروه: حادثه سیل اخیر نمونه ای از تجلی وحدت نیروهای نظامی


حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه عده ای سیاست زده همیشه به دنبال اختلاف افکنی در میان مسلمانان هستند اظهار داشت : متاسفانه عده ای هستند که همیشه سعی بر ایجاد تفرقه در جامعه دارند.


وی افزود: در حوادث اخیر از جمله در شهرهای سیل زده کشور شاهد کمک های بیشماری از سوی مردم بودیم که عده ای سعی در ناچیز نشان دادن آن بخصوص در فضای مجازی داشتند.


امام جمعه قروه خاطر نشان کرد : حادثه سیل اخیر نمونه ای از تجلی وحدت نیروهای نظامی، ارتش و سپاه پاسداران با مردم بود، که این اتحاد و همبستگی برای برخی سیاست زده ها ناخوشایند بود.

وی با اشاره به کمک های مردمی عراق به مناطق سیل زده کشور بیان داشت: این افراد سیاست زده به دنبال این بودند که با ایجاد تفرقه در فضای مجازی کمک های مردمی حشد الشعبی را به زیر سوال ببرند.


باباییان با بیان اینکه از این دست افراد در استان کردستان نیز حضور دارند افزود: عده ای در همین استان هستند که می خواهند بین امام جمعه با فرماندار و بین مسئولان با یکدیگر اختلاف افکنی کنند.


وی با بیان اینکه اینگونه افراد خود ناتوان در انجام وظیفه هستند افزود: آنها می خواهند با ایجاد اختلاف ذهن مردم را از ناتوانی های خود منحرف سازند.


امام جمعه قروه در بخش پایانی سخنان خود نیز گریزی به انتخابات سال جاری زد و گفت: مردم باید در انتخابات گذشته را به یاد بیاورند و آن را تجربه ای برای خود قرار دهند و بدانند به چه کسی رای می دهند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم