Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج- ايرنا- امام جمعه سروآباد گفت: امنيت و آرامش کنوني جامعه ايران در منطقه پر از آشوب خاورميانه مرهون خدمات و زحمات شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا سيد عبدالقادر حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با تبريک ايام شعبانيه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: بايد اذعان کنيم که امنيت کنوني جامعه در گرو تلاش هاي بي وقفه نيروهاي خدوم وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات استان کردستان در سال گذشته موفق شدند 18 هسته عملياتي وابسته به گروهک تروريستي تکفيري را شناسايي و منهدم کنند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: بيش از 100 نفر وابسته به گروهک تروريستي داعش و ساير گروهک ها را دستگير و 50 نفر از عناصر جذب شده به اين گروهک ها را شناسايي کنند.
وي يادآور شد: مقابله همه جانبه با اشرار و گروه هاي تروريستي و باندهاي بين المللي قاچاق و مواد مخدر، مقابله با اقدامات دشمن براي ايجاد تفرقه مذهبي و قومي، شناسايي باندهاي فساد اقتصادي و اخلالگران بازار سکه و پيشگيري و مقابله با گسترش مفاسد اقتصادي تنها نمونه اي از خدمات و تلاش هاي صادقانه نيروهاي خدوم وزارت اطلاعات است.
ماموستا حسيني در ادامه مسلمانان را به رعايت تقواي الهي سفارش کرد و افزود: هويت ديني و سعادت دنيوي و اخروي در گرو تقواي الهي است و اگر انسان مسلمان تقوا نداشته باشد، در ظلمت و تاريکي است.
سرپرست فرمانداري شهرستان سروآباد نيز قبل از آغاز خطبه هاي نماز جمعه در سخناني با تبريک ايام شعبانيه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: بدون ترديد رفاه و آسايش ملت ايران امروز در سايه خدمات و تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي خدوم وزارت اطلاعات است.
کاميار ميرزايي افزود: سربازان گمنام امام زمان در راستاي ايجاد جامعه اي امن و امان شبانه روز در برابر توطئه ها و نقشه هاي شوم و شيطاني دشمنان مقابله کرده و اجازه تعرض و نفوذ را به آنها نمي دهند.
وي تاکيد کرد: ملت ايران قدردان خدمات و تلاش هاي صادقانه و شبانه روزي نيروهاي خدوم وزارت اطلاعات هستند و امنيت و آرامش خود را مرهون زحمات سربازان گمنام و نيروهاي وزارت اطلاعات مي دانند.
وي در ادامه به مهمترين خدمات دولت در استان کردستان و شهرستان سرواباد اشاره کرد و گفت: مهمترين دغدغه دولت رفع بيکاري، ايجاد اشتغال و توسعه و پيشرفت استان کردستان به ويژه شهرستان سروآباد است.
ميرزايي يادآور شد: با پيگيري هاي انجام شده و نظر مساعد رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کردستان 43 ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و پيشرفت و آباداني شهرستان سرواباد اختصاص داده شد.
7354 / 3034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است

امام جمعه مبارکه گفت: جنبش دانشجویی و بیداری امروز جوانان در دانشگاه‌های دنیا مرهون روشنگری رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌های گذشته نامه‌ای خطاب به جوانان نوشتند و در نتیجه جهاد تبیین اینک جوانان دانشجو در آمریکا و بعد هم اروپا خواهان پایان قتل عام در فلسطین هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند در حالی که تنها درخواست دانشجویان عدم کشتار مردم بی‌گناه غزه است اما آنان شبانه به خوابگاه‌های دانشجویی حمله کرده و دانشجویان را با دستبند می‌برند که جلوه واقعی حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه مبارکه با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اضافه کرد: امروز موضوع غزه و فلسطین تنها مختص کشورهای اسلامی نیست بلکه این مسئله جهانی شده و دنیا شاهد برپایی اعتراض دانشجویان در دانشگاه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان با اعتراض مسالمت‌آمیز مشغول حمایت از مردم فلسطین و غزه هستند و از سویی جهانیان شاهد برخوردهای خشن پلیس آمریکا و کشورهای غربی هستند و از این رو چهره واقعی آن‌ها دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین همه محاسبات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی علیه کشور ما را به چالش کشید.

وی افزود: با گذشت بیش از ۲۰ روز از انجام عملیات وعده صادق همچنان جهان و منطقه تحت تأثیر آن قرار دارد و باید از ۲۶ فروردین امسال (روز انجام این عملیات) به‌عنوان روز تاریخی و بزرگ یاد شود.

امام جمعه مبارکه همچنین با تبریک روز معلم گفت: معلمان همیشه جامعه‌ساز بوده‌اند و نقش معلمان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی بی‌بدیل و ارزشمند بوده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) افزود: گسترش و عمق‌بخشی به مفاهیم دینی و مذهبی به‌ویژه مذهب تشیع در زمان آن امام همان شکل گرفت و ایشان به‌عنوان رئیس مذهب جعفری معروف شدند و این مذهب در بین شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد.

کد خبر 750313

دیگر خبرها

  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی