Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:02:11 GMT

بلایای طبیعی نباید سبب فراموشی رونق تولید شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۹۰۵

بلایای طبیعی نباید سبب فراموشی رونق تولید شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با تاکید بر اهمیت رونق تولید و تأثیر آن بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: با مدیرت و تدبیر درست باید شعار سال عملیاتی شود و طوری نشود که مسئولان سیل و دیگر امور را برای انجام ندادن رونق تولید بهانه کنند.

یعقوبی با بیان اینکه برای توسعه اقتصاد در جامعه همه باید تلاش کنند، افزود: چنانچه کسی پول دارد آن را وارد جامعه کند تا جامعه از این حالت رکود خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نقدینگی بلای جامعه شده و از سوی دیگر تورم را تحت شعاع قرار داده و امروز مردم را دچار مشکل کرده است.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: پول‌های سپرده گذاری شده را باید در راه تولید هزینه کرد تا تمام مردم از سود آن بهره مند شوند.

یعقوبی بیان کرد: پول نقد تمام موانع راه اندازی بخش تولید را برطرف می‌کند، بنابراین پول وارد میدان سرمایه گذاری شود تا فعالیت اقتصادی در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: دولت و ملت سیل‌زدگان را فراموش نکنند و تا زمان عادی شدن وضعیت آنان را مورد حمایت قرار دهند.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: نباید برای رفع مشکلات تنها از دولت انتظار داشت بلکه با اتحاد و همدلی در راه ساختن مناطق سیل زده و راه اندازی بخش تولید کمک کرد.

کد خبر 4595089 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: بجنورد خطبه های نماز جمعه سیل سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند