Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- امام جمعه ياسوج با اشاره به 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، گفت: ارتشيان کشور همچون ديگر نيروهاي مسلح در شرايط حساس به طور مؤثر وارد عرصه مي شوند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اصغر حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ياسوج اظهار داشت: يکي از نمونه هاي بارز اين امر ارائه انواع خدمات و امدادرساني با تمامي توان و امکانات از سوي ارتش به مردم سيل زده استان هاي گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان در ايام نوروز امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تبريک نيمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، افزود: آن حضرت پس از ظهور با تشکيل حکومت جهاني اهداف و آرمان هاي تمامي پيامبران را تحقق مي بخشد.
امام جمعه ياسوج بيان کرد: پس از ظهور حضرت مهدي (عج) به عنوان منجي عالم بشريت قسط و عدل در دنيا برقرار مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني عنوان کرد: آيين جشن نيمه شعبان روز يکشنبه اول ارديبهشت ماه 1398 در تمامي نقاط کهگيلويه و بويراحمد برگزار خواهد شد.
وي ابراز داشت: زمان آغاز اين آيين جشن در شهر ياسوج از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح و مکان آن نيز مصلاي امام خميني (ره) است.
امام جمعه ياسوج گفت: دعوت مي شود که قشرهاي مختلف مردم کهگيلويه و بويراحمد حضور گسترده اي در آيين هاي جشن نيمه شعبان امسال داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني به دوم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال 1358 به فرمان امام خميني (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از همان اوايل پيروزي انقلاب درصدد نابودي و يا منحرف کردن آن بودند.
وي افزود: نيروي مخلص سپاه تمامي دسيسه هاي شوم دشمنان عليه نظام و انقلاب را در 40 سال اخير بي اثر کرده است.
امام جمعه ياسوج بيان کرد: سپاه فرزند انقلاب، مدافع دين اسلام، حافظ امنيت کشور و خنثي کننده توطئه هاي دشمنان عليه نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني عنوان کرد: به همين دليل است که دشمنان و به ويژه آمريکا به شدت مخالف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده و عليه آن توطئه مي کنند.
وي ابراز داشت: آمريکا به عنوان ايجاد کننده و حامي تروريست ها خود را طرفدار حقوق بشر معرفي مي کند که اين ادعا دروغي بيش نيست.
7535/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند