Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:41:33 GMT

دارندگی و برازندگی؛یحیی همچنان با ترکیب بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۰۰۰

دارندگی و برازندگی؛یحیی همچنان با ترکیب بازی می‌کند

سرمربی پدیده برای دیدار امروز تیمش برابر نساجی باز هم از ترکیبی استفاده کرد که تغییرات آن نسبت به دیدارهای قبلی کاملا مشهود است. 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی دقایقی پیش نام 11 بازیکن مورد نظر خود را برای حضور در دیدار برابر نساجی قائمشهر اعلام کرد. ترکیبی که به نسبت بازی های اخیر باز هم تغییراتی در آن مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییراتی که البته در تیم گل محمدی و با تاکتیک های او و کادرفنی این تیم کاملا هماهنگ بوده  و بدین ترتیب می توان گفت یحیی و الهامی و دیگر اعضای کادرفنی پدیده برای هر دیدار این تیم انصافا نفرات موثر در تمرینات را انتخاب می کنند تا در ترکیب 11 نفره به میدان بروند. همین موضوع باعث شده تا پدیده را هرگز شبیه تیم هایی نبینیم که در اغلب بازی های لیگ از یک ترکیب ثابت سود می برند. 


سرمربی پدیده در این بازی از دو مدافع راست خود به طور همزمان استفاده کرده است. او پیش از این نیز دست به این کار زده بود اما این بار برخلاف همیشه از مرتضی منصوری در پست همیشگی دفاع راست استفاده کرده و برخلاف دفعات قبل از مرتضی آقاجان‌پور جوان برای اولین بار در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد. 


علی نعمتی و عبداله حسینی نیز دو مدافع میانی مشهدی ها برای حضور در این دیدار معرفی شدند. اکبر صادقی و مسعود ریگی نیز دو هافبک دفاعی پدیده در این بازی هستند. دو بازیکنی که پیش از این نیز بارها در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند و توانستند بازی خوبی با هماهنگی بالا از خود به جا بگذارند. 


تغییرات دیگر یحیی نیز به به مثلث هجومی این تیم باز می گردد. در حالی که محمدمهدی مهدی خانی، یونس شاکری و محمد قاسمی نژاد سه بازیکن هجومی پدیده در بازی های قبلی محسوب می شوند در بازی امروز جای خود را به سه بازیکن دیگر دادند و بدین ترتیب بهنام برزای مثل یکی دو بازی اخیر در نوک حمله و امین قاسمی نژاد و حسین مهربان نیز به عنوان دو بازیکن هجومی پشت مهاجم اصلی این تیم به میدان می روند. بدین ترتیب تنها امین قاسمی نژاد از بازیکنان هجومی اصلی پدیده در ترکیب این تیم حضور دارد و مهربان و برزای(که در بازی های اخیر در ترکیب به میدان رفته) از جمله بازیکنانی محسوب می شوند که کمتر از قاسمی نژاد به میدان رفتند.

بازی نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ترکیب الهلال برای نزدیک شدن به قهرمانی
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید