Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:28:23 GMT

ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۴۸۷

ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد

اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین شهر با اشاره به تسلط استکبار جهانی بر برخی از کشورهای مرتجع اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی با تبعیت از آموزه های قرآنی تا آخر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر ادعای اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تغییر رژیم ایران را ادعایی پوچ ، بی اساس و تاریخ مصرف گذشته دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه مشگین شهر گفت: این ادعای وزیر خارجه آمریکا تازگی ندارد و استکبار جهانی از بدو شکل گیری جمهوری اسلامی درصدد براندازی این حکومت بوده و فقط تاکتیک روسای جمهور آمریکا در 40 سال گذشته با هم متفاوت بوده است.
وی همچنین اظهار داشت: مشکل فعلی کشورهای اسلامی عمل نکردن به فرامین قرآن در راستای ظلم ستیزی و عدالت محوری می باشد.
او در ادامه با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان به بیان نقش تاثیرگذار وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار در کشور پرداخت .
وی دستگیری 114 گروهک تکفیری ، 116 تیم ضد انقلاب ، 380 تیم قاچاق مواد مخدر و دستگیری ده ها جاسوس زبده را از اقدامات بسیار شایسته وزارت اطلاعات در سال گذشته بیان کرد.
امام جمعه مشگین شهر همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سپاه به عنوان مولود انقلاب نام برد و از اقدامات این نیرو در عرصه های مختلف نظامی ، امنیتی ، اقتصادی و سازندگی در 40 سال گذشته تجلیل کرد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه نماز جمعه مشگين شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟