Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@09:12:49 GMT

جشنواره بين‌المللي پروژه هاي دانش‌آموزي سينا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۷۸۴

‍‍‍‍‍‍

برگزاري جشنواره بين‌المللي پروژه هاي دانش‌آموزي سينا با حضور دانش‌آموزان به‌عنوان يكي از برنامه‌هاي مهم رسانه تعاملي سينا و يك رويداد جذاب و مفيد مربوط به دانش‌آموزان است كه مي‌توان مهم‌ترين اهداف اين رخداد را گسترش فرهنگ پژوهشگري، افزايش مهارت علمي و عملي و ايجاد ظهور خلاقيت دانش‌آموزان عنوان كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جشنواره بين‌المللي پروژه هاي دانش‌آموزي سينا از ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ در ساختمان حبيبي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي با حضور دانش‌آموزان سراسر كشور آغاز به‌كار كرد و تا فردا ۳۱ فروردين ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الناز فطير خوراني دبير علمي جشنواره بين‌المللي پروژه هاي دانش‌آموزي سينا درباره جزييات اين جشنواره گفت: ثبت‌نام و اطلاع‌رساني اين جشنواره از طريق رسانه تعاملي سينا آغاز شد. در اين جشنواره دانش‌آموزان پروژه هاي خود را كه ماحصل تلاش يك‌ساله‌شان است ارائه مي‌دهند و حدود ۱۵۰ داور كارها را بررسي مي‌كنند.
او ادامه داد: از هزار و ۳۰۰ تيم، ۱۰۰ تيم به‌عنوان گروه‌هاي برتر و برگزيده فردا در مراسم اختتاميه معرفي مي‌شوند.
او افزود: دانش‌آموزان برتر به بنياد ملي نخبگان و خوارزمي معرفي خواهند شد. طبق مذاكره‌اي كه امسال با ۴ جشنواره بين‌المللي داشتيم بچه‌هايي كه در بحث اختراعات هستند مي‌توانند به جشنواره‌هاي كره جنوبي، تايوان، چين و تركيه معرفي شوند و در فضاهاي بين‌المللي ايده‌هاي خود را ارائه دهند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره دانش آموزی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند