Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:45:29 GMT

تساوی یک‌نیمه‌ای نساجی و پدیده شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۷۹۹

تساوی یک‌نیمه‌ای نساجی و پدیده شهر خودرو

نیمه اول دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو عصر امروز در قائم‌شهر با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم فوتبال نساجى مازندران و پدیده شهر خودرو از هفته بیست و ششم لیگ برتر در مقابل هم صف‌آرایى کردند که در پایان نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجى‌ها که تقریباً از بقا در این فصل لیگ برتر مطمئن شدند دوست دارند این بازى را با نتایج مناسبى به پایان ببرند به این دلیل نیمه اول را هجومی آغاز کردند اما در گلزنی موفق نبودند.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران مصدوم شدبازیکن تیم فوتبال نساجی: تساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای دیدار ماشین‌سازی ــ نساجی بودبازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران: دیدار ماشین‌سازی ــ نساجی سرد و کسل‌کننده بود

نیمه اول این دیدار بدون حاشیه و در جوی آرام به پایان رسید اما در پایان نیمه اول عده زیادی از هواداران تیم نساجی مازندران به‌دلیل بارش شدید باران ورزشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/ ت*

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078783 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم