Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@11:39:05 GMT

گلمحمدی بدشانسی را علت شکست پدیده از نساحی دانست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۹۸۳

گلمحمدی بدشانسی را علت شکست پدیده از نساحی دانست

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو شکست تیمش برابر نساجی مازندران در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر را ' نوعی بدشانسی و ناعدالتی حاکم بر بازی فوتبال ' اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پدیده شهر خودرو در دیدار با نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که عصر امروز جمعه برگزار شد ، به شکست یک بر صفر رضایت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیی گلمحمدی پس از شکست تیمش برابر نساجی در گفت و گو با خبرنگاران گفت که تیمش در حالی برابر نساجی در استادیوم شهید وطنی با تک گل دقایق اولیه نیمه دوم شکست خورد که یک سر و گردن تیمش بالاتر از میزبان بود.
وی افزود : به نظر می رسد تیم حریف تمرکز بیشتری در دفاع نسبت به بازیکنان ما داشت و این عاملی شد تا ما با یک ضربه غافگلیر شویم و باخت برای ما در یک پروسه زمانی بد رقم بخورد.
سرمربی مازندرانی تیم پدیده گفت : ما برای کسب برد و سه امتیاز به قائمشهر آمده بودیم تا بتوانیم با وضعیتی که در جدول رقابت ها وجود دارد خود را بالاتر بکشیم که این اتفاق نیفتاده است.
وی افزود : کار ما برای ماندن در کورس و گرفتن سهمیه آسیایی به دلیل دو بازی سختی که برابر استقلال تهران و سپاهان در مشهد داریم ، پیچیده شد و اگر بتوانیم آن دو بازی را که حریفان و رقیب اصلی ما محسوب می شوند ، ببریم می توانیم برای ماندن درکورس قهرمانی و گرفتن سهیمه آسیا امیدوار باشیم.
گلمحمدی با تبریک برد به هواداران نساجی قائمشهر ، گفت : هواداران این تیم ، تیمشان را بخوبی تشویق می کنند و این حمایت باعث شده تا نساجی در دیدارهای خانگی شکست نخورد.
وی ادامه داد: به هر حال ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در چهار بازی آینده بتوانیم با کسب امتیاز کامل این دیدارها خود را در کورس نگه داریم و بتوانیم سهمیه آسیایی را دریافت کنیم.
دیدار هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بازی نساجی قائمشهر و پدیده شهر خودرو در یک هوای بارانی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.
نساجی با این برد 29 امتیازی شد و توانست در حالی که چهار بازی تا پایان فصل زمان باقی است ، با تثبیت جایگاهش در جدول برای سال آینده نیز خود را در لیگ برتر ماندگار کند.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پديده شهر خودرو يحيي گل محمدي مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)