Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، اما یکی از معادلات پیچیده‌ی این دیدار این است که چه کسی درون دروازه‌ی خونه به خونه‌ی بابل قرار می گیرد.

از طرفی رضا حیدری، گلر شماره یک و ستاره‌ی این فصل بابلی ها که با ثبت 12 کلین شیت تا بدین جا عملکرد فوق العاده ای داشته، ممکن است در این دیدار استراحت کند، چرا که خونه به خونه با برد هفته‌ی قبل برابر قشقایی که اتفاقا با کلین شیت حیدری نیز همراه بود، بقاء خود در لیگ آزادگان را مسجل کرد و دو دیدار باقی مانده برایش از حساسیت و دشواری چندانی برخوردار نیست؛ بعید نیست در این بازی سعید ابراهیم پور در چهارچوب دروازه‌ی قرمزهای بابل قرار گیرد، چرا که ابراهیم پور سابقه‌ی پوشیدن پیراهن مس رفسنجان را نیز دارد و چه بسا با انگیزه ای بالا برابر تیم سابق خود قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جهتی با توجه به این که این دیدار حساسیت چندانی برای خونه به خونه ندارد، این احتمال نیز وجود دارد که گلر سوم آن ها، رضا منصوری، مقابل مس از دروازه‌ی تیمش حراست کند. گلری که با وجود پیشنهاد از پیکان و سایپا در اول فصل، در بابل ماند تا تیم شهرش را در راه صعود به لیگ برتر کمک کند.

به هر حال تشخیص این که اکبر میثاقیان چه کسی را درون دروازه‌ی تیمش برابر مس رفسنجان قرار می دهد، تا حدودی سخت به نظر می رسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضا حیدری خونه به خونه رضا منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد