Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@08:43:00 GMT

فولاد 1-4 نفت آبادان؛ جاناتان بالوتلی، قاتل امپراطور!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۲۱۷

فولاد 1-4 نفت آبادان؛ جاناتان بالوتلی، قاتل امپراطور!

نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ موفق شد که فولاد را شکست دهد.

طرفداری- تیم های فولاد خوزستان و نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران 
فولاد خوزستان-صنعت نفت آبادان
اهواز-ورزشگاه فولاد آرنا
جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 17:15
داوران:
روح الله شریفی - محمد عطایی - اسد حاج محمدی - هادی طوسی
گلزنان: لوسیانو پریرا(دقیقه 17-فولاد)-جاناتان بالوتلی(دقیقه 47 و 71-نفت آبادان)-طالب ریکانی(دقیقه 64-نفت آبادان)

ترکیب دو تیم

فولاد: ناصر سالاری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی و تاکافومی آکاهوشی

نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، اولیویرا، مصطفی احمدی، محمد قریشی، جعفر سلمانی، فاخر تهامی و وفا هخامنش

گزارش بازی

بازی در دقایق ابتدایی متعادل بود، اما کم کم فولاد بازی را در دست گرفت و حملات خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام فولاد خیلی زود به گل رسید، دقیقه 17 با نفوذ و پاس حسن بیت سعید از جناح چپ، توپ در مقابل دروازه نفت به پریرا رسید که شوت آرام این بازیکن را گردان با اشتباهی عجیب به گونه ای دفع کرد تا توپ وارد دروازه شود. دقیقه 20 توپ ارسالی بازیکن فولاد توسط مدافع نفت ناقص دفع شد تا آکاهوشی صاحب توپ شود که شوت این بازیکن از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 25 شوت راه دور وینیسیوس با اختلاف کمی از کنار دروازه ناصر سالاری عبور کرد. دقیقه 30 روی پاس دقیق زبیدی، پریرا صاحب توپ شد و از مدافع نفت عبور کرد و در نهایت شوت او از کنار دروازه به شکل خطرناکی عبور کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا نیمه اول با پیروزی فولاد پایان یابد.

نفت آبادان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. دقیقه 47 جاناتان بالوتلی پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و به خوبی توانست مدافع را از پیش روی بردارد و با ناصر سالاری تک به تک شود و به راحتی دروازه را باز کند. دقیقه 48 حسن بیست سعید با حرکتی در عرض خود را به گوشه محوطه جریمه نفت رساند که شوت محکم این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. دقیقه 51 شوت روی پای حسن بیت سعید با اخلاف کمی از بالای دروازه گردان عبور کرد. دقیقه 58 شوت میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه را سالاری در دو ضرب دفع کرد. دقیقه 59 پاس رو به بیرون بیت سعید پشت محوطه جریمه نفت به آکاهوشی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه 64 روی پاس بالوتلی، طالب ریکانی در محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و مدافع این تیم را جا گذاشت و با شوتی محکم توپ را درون دروازه سالاری قرار داد. این پایان کار نبود و نفت باز هم توانست دروازه فولاد را باز کند، دقیقه 71 روی پاس در عمق جهانی، تهامی صاحب توپ شد و با پاسی در عرض توپ را در موقعیت دروازه خالی به بالوتلی رساند تا دروازه را به راحتی باز کند. دقیقه 77 شوت میثم دورقی از پشت محوطه جریمه را گردان دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود. دقیقه 92 توپ ارسالی بازیکن فولاد در دهانه دروازه به پریرا رسید که ضربه سر این بازیکن را گردان با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه 93 جاناتان بالوتلی با سالاری تک به تک شد و دروازه او را باز کرد تا در این دیدار هت تریک کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مورد عجیب عبدالله
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم