Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:14:04 GMT

سردار سلیمانی با خانواده شهید مدافع حرم دزفولی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۲۴۹

سردار سلیمانی با خانواده شهید مدافع حرم دزفولی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که از روز گذشته وارد خوزستان شده است امروز جمعه با حضور در شهرستان دزفول، با خانواده شهید علی سعد یکی از شهیدان مدافع حرم شهرستان دزفول دیدار کرد.

شهید سعد سرهنگ پاسدار بوده و از سپاه قدس به سوریه اعزام شده بود.

شهید علی سعد از شهر امام دزفول دی ماه ۱۳۹۴ به مناطق عملیاتی سوریه رفته بود که در تاریخ پنجم بهمن ماه همان سال در خانطومان به شهادت رسید اما پیکر پاک وی تاکنون مفقود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پنجمین شهید خانواده شهیدپرور سعد و هشتمین شهید مدافع حرم دزفول است.

عارف کاید خورده، سید مجتبی ابوالقاسمی، امیر علی هیودی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عبدالحسین سعادت خواه و عادل سعد دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

کد خبر 4595179

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سپاه پاسداران شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی