Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سجاد آشوری پس از شکست پدیده مشهد در ورزشگاه وطنی قائمشهر اظهار داشت: پدیده تیم خوبی ما بود. ما نیز تلاش مان را کردیم. تماشاگران ما را هیچ جا ندارد و آنها فوق العاده هستند و این برد بزرگ را به آنها تبریک می گوییم.

آشوری درباره بارش باران و شرایط سخت جوی در این دیدار گفت: بارندگی خیلی کارمان را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چمن مصنوعی واقعا بارش باران جان مان را گرفت و کارمان را سخت‌تر کرده بود.

وی با تمجید از عملکرد دفاعی تیمش گفت: ما در کار دفاعی سخت گل می خوردیم و موقعیت کمی به حریفان می‌دادیم و خوشحالیم این روند را در دیدار با پدیده نیز ادامه دادیم.

بازیکن نساجی در واکنش به سوالی درباره پیش بینی اش از عملکرد این تیم در پایان فصل گفت: ما باید در ادامه راه عملکرد بهتری داشته باشیم و فصل را با نتیجه مناسبی به پایان برسانیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران سجاد آشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد