Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:54:09 GMT

مخبر جان باختن دو جهادگر بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۵۰۱

مخبر جان باختن دو جهادگر بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی جان باختن 2 تن از جهادگران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل در جریان کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمده است: خبر عروج دو تن از کارشناسان خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که عاشقانه در راه خدمت به هموطنان سیل زده گام برداشتند و فضای جامعه را عطرآگین از ترنم شهادت گونه خود کردند، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاد این مردان بی ادعا را که پرچمدار جهادی دیگر در سنگر انقلاب بودند و با نیروی ایمان، خالصانه در حرکت های جهادی به یاری هم میهنان مانده در سیل پرداختند گرامی می داریم و به یقین اجر و ثواب کار این مجاهدان حقیقی جز رضوان الهی نیست و خدای شهیدان خود پاداش آنها را عطا می فرماید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده در این حادثه دلخراش، از درگاه خداوند متعال برای جانباخته گان علو درجات و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسالت می نمایم.
به گزارش ایرنا، مهندس رضا حبوبی و مهدی صادق زاده از کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل چهارشنبه شب در حادثه رانندگی در منطقه سیل زده معلومان استان لرستان جان باخته و شهریار اصغری و لطیف عبدالله زاده معاون بازسازی و مسکن روستایی این اداره کل نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
این جهادگران اردبیلی به دنبال سیل اخیر برای کمک و امداد رسانی به شهرستان معمولان استان لرستان رفته بودند و 2 شب نیز در یکی از روستاهای این شهرستان مشغول امداد رسانی بودند.
ماشین پیکاب حامل جانباختگان چهارشنبه ساعت 10.5 شب به هنگام برگشت از این روستا به ستاد در شهر معمولان در نزدیکی پل روستای ورده با کامیون خاور شاخ به شاخ تصادف کرد.
پیکر جانباختگان امروز پس از اقامه نماز جمعه در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.
شبد**1953**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي محمد مخبر پيام تسليت سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد