Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک از ارسال ۳۶۴ مقاله به دبیرخانه این کنگره و تجلیل از ۱۶ مقاله برگزیده خبر داد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مریم افتخار دقایقی قبل در آیین افتتاحیه هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک یزد اظهار داشت: با اشاره به اینکه هدف این کنگره شناسایی و تشویق دانشجویان فعال در حوزه طب تولید مثل و ارائه و بررسی تازه های علم ژنتیک و تولید مثل دنیا در این کنگره با حضور اساتید و دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در قسمت جشنواره دانشجویی 364 مقاله به دبیرخانه جشنواره رسید که در نهایت پس از بررسی مقالات ارائه شده توسط داوران، 16 نفر از دانشجویان به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در طول جشنواره مقالات آنها ارائه می شود.

دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک خاطرنشان کرد: علاوه بر مقالاتی که به عنوان برگزیده معرفی شدند، 31 مقاله به صورت شفاهی و 182 مقاله هم به صورت پوستر در جشنواره ارائه می شوند گفت: از 182 پوستری که در طول سه روز جشنواره ارائه می شوند هم سه پوستر به عنوان پوستر های برتر ارائه و به آنها جوایزی اهدا می شود.

کنگره کشوری "بیماری‌های التهابی روده" در رشت برگزار شدرئیس سازمان دامپزشکی: 24 هزار راس دام سبک و سنگین در سیل اخیر کشور تلف شدنداعتبار توسعه فعالیت‌های دامپزشکی در استان البرز تامین می‌شود

 

افتخار با تاکید بر اینکه سعی شده که این همایش در بالاترین سطح ممکن انجام شود، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک یزد حضور دانشجویانی از کشورهایی از جمله استرالیا و قزاقستان است.

وی با بیان اینکه دو تن از برگزیدگان این همایش هم از استرالیا و قزاقستان هستند گفت: با توجه به ضرورت مشارکت بین‌المللی در این کنگره بزرگ و بین المللی، تمام مقالات و سخنرانی‌های آن به صورت کامل به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.

دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک از حضور 12 اندیشمند و استاد علوم تولید مثل از 9 کشور دنیا در این کنگره بین‌المللی خبر داد و افزود: این افراد که هر یک جزو بهترین افراد در حوزه تخصصی خود هستند، از کشورهای نیوزلند، چین، آلمان، عمان، ایتالیا، انگلیس، استرالیا، قزاقستان و عراق در کنگره حضور دارند.

افتخار خاطرنشان کرد: بالغ بر 500 نفر در این کنگره حضور پیدا می‌کنند که حداقل 300 نفر از این افراد از سایر استان‌ها به یزد مراجعه می‌کنند به علاوه اینکه امکان افزایش آمار بیش از تعداد بیان شده بسیار زیاد است.

وی زمان برگزاری این کنگره را 30 فروردین دانست و اظهار داشت: در این دوره برنامه‌های جنبی متعددی در نظر گرفته شده که تجلیل از 4 نفر پیشکسوت علوم تولید مثل ایران از جمله این برنامه‌های جنبی است، همچنین 5 کارگاه تخصصی در حوزه علوم تولید مثل در حاشیه این کنگره برگزار می‌شود که برخی از این کارگاه‌های آموزشی تاکنون در ایران برگزار نشده است.

دبیر علمی هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک خاطرنشان کرد: علاوه بر کنگره علوم تولید مثل، سومین کنگره بین‌المللی ژنتیک تولید مثل، همزمان در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کارکرد و تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: از علل تداوم برگزاری کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی این بود که باهدف درستی انتخاب شده و مسیر درستی را طی کرده است.

رییس کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع وب پژوهی مسئله‌ای به‌روز بوده که سرعت رشد بالایی دارد و این نکته‌ای مهم، برای ادامه دارشدن این کنفرانس است.

وی تأکیدکرد: دانشگاه علم و فرهنگ علاوه بر اقداماتی که در این حوزه انجام داده است، نشریه‌ای را راه‌اندازی کرد که علاوه بر مجوز ISC، رتبه «ب» پژوهشی وزارت علوم را نیز کسب کرده است. همچنین خبر خوب که نشریه وب پژوهی از امسال به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود و این اقدامی مبارک است و امیدواریم این نشریه، محلی برای تعامل اهالی علم باشد.

وی گفت: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

باصولی خاطرنشان کرد: این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی و بین‌رشته‌ای است و خوشحالیم که هرسال تعداد افرادی که در حوزه‌ فناوری اطلاعات در این کنفرانس حضور دارند، بیشتر می‌شوند و به جز پنل‌های تخصصی پنل‌هایی در حوزه‌های علوم‌انسانی، جامعه‌شناسی و… نیز مرتبط با این حوزه و جود دارد.

وی افزود: این کنفرانس تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی انجام می‌دهد و با تلاش مشترک اساتید و دانشجویان، امیدواریم به رشد و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

جایزه پرفسور کامبیز بدیع اهدا خواهد شد

محمدجواد شایگان فرد دانشیار دانشگاه علم و فرهنگ و دبیرکنفرانس بین المللی وب پژوهی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد بین‌المللی، به شرح گزارش مختصری از دوره‌های قبل پرداخت.

وی در خصوص انتخاب محورهای این کنفرانس خاطرنشان کرد: کمیته علمی کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی ۱۵ محور اصلی را برای کنفرانس انتخاب کرد که از جمله آنها می‌توان به یادگیری ماشین، یادگیری عمیق در وب، وب‌کاوی، وب معنایی و تحلیل وب، اینترنت اشیا، بازیابی اطلاعات، شبکه‌های اجتماعی، سکوهای ابری، انبوه و توزیع شده، بلاک‌چین و رمزارز، تعامل انسان و رایانه، کیفیت وب، سکوها و ابزارهای نرم‌افزاری وب، کسب‌وکار و بازاریابی الکترونیکی، امنیت وب، تحلیل رفتار و شخصی‌سازی، پردازش تصویر در وب، رسانه و ارتباط‌شناسی وب، وب و جامعه اشاره کرد.

دبیر کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در ادامه افزود: ما در این کنفرانس به‌ تمامی موضوعاتی که مربوط به حوزه وب می‌شد نیز توجه کردیم و صرفاً به دنبال ابعاد فناوری آن نبوده و نویسندگان حوزه علوم‌انسانی و… را نیز تشویق کردیم تا در این حوزه ورود کنند.

شایگان فرد در ادامه افزود: ۱۴۲ مقاله پذیرش شده است که ۴۵ مورد شفاهی است، البته نکته حائز اهمیت این است که هر مقاله دو داور داشته و بعد اعلام نتایج شده است.

وی عنوان کرد: مقالات و پژوهش‌هایی متعددی به زبان‌هایی فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌هایی معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است. گفتنی است امسال حدود ۷۵ درصد مقالات به زبان انگلیسی بوده است و این نشان از تمایل پژوهشگران به تعاملات بین‌المللی است.

دانشیار دانشگاه علم و فرهنگ همچنین تأکید کرد: از ۱۳ کشور دنیا نیز به این کنفرانس مقاله ارسال کرده‌اند که بیشترین آن از استرالیا و بیشترین مقالات داخلی از دانشگاه علم و صنعت بوده است.

شایگان فرد همچنین از برگزاری و اهدای جایزه پرفسور کامبیز بدیع در سال آینده خبر داد. این جایزه به برترین مقاله حوزه وب پژوهی اهدا خواهد شد که نشان از تشویق به توسعه و پیشرفت در این زمینه دارد.

وی تاکیدکرد:سال آینده کمیته علمی با بررسی مقالات و تأکید بر مقالات حوزه وب پژوهی جایزه پرفسور کامبیز بدیع را به برترین مقالات در حوزه «وب هوشمند» اهدا خواهد کرد.

کد خبر 6087816

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود